• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Usch, dålig dag idag...

funderar på varför jag egentligen gifte mig med honom??!

Ibland blir jag bara så himla less och irriterad, kan han inte göra nånting rätt?!!

Känns bara så himla hopplöst just nu, och jag sitter fast i skiten!

Jag är självklart medveten om att jag själv är långtifrån perfekt, men ibland känns han bara som en stor loser! Han har jättemånga fina sidor också men just nu kan jag bara komma på alla fel!

• BrudSommar2006

Hej Victory, vad har hänt? Var det inseminationen som misslyckades? Har han gått till jobbet nu? Ni som lyckades få till det så bra tidigare?

• BrudSommar2006

Page, jag är livrädd för operationer så inga ingrepp för min del även om det säkert skulle behövas!

• Victory

Nu har jag lugnat ner mig lite!

BS: Tja, igår gick det ju inte alls! Och då var tanken att försöka imorse när han kom hem från nattjobbet, men då bara stöp han i säng så det var inte att tala om nåt 6 då (och det kan jag väl förstå, han hade ju inte sovit på nästan ett dygn). Men det som var droppen var när jag upptäckte att han inte varit och besiktat släpet som han skulle göra! Typiskt honom, oansvarig och får aldrig nåt gjort! Men sen upptäckte jag en lapp där det stod ett nytt datum, han har alltså ringt och ändrat tid för besiktning. Så lite upprättelse måste han ju få! Men anledningen till att han bytte tid är bara ren lathet, han har helt enkelt inte fått tummen ur att fixa felen!! Och DET är så TYPISKT honom!

Nu ska vi inte gå in på MINA fel bara...

• Victory

Inget nytt på bebisfronten, BS?

• BrudSommar2006

Aha, behövde ni släpet till något innan dess? Hoppas inte.

Synd att ni inte fick till det så många gånger i samband med ÄL den här månaden men ni har väl ändå kommit en bra bit på väg och kommit närmare varandra den här månaden än ni varit tidigare? Ni kanske kan fortsätta på samma spår nu då månaderna framöver tills ni förhoppningsvis lyckats få till det där efterlängtade plusset?

Eller tänkte ni söka hjälp om det inte löste sig den här månaden?

• BrudSommar2006

Ingen bebis här inte! Idag här det städning hemma som gäller och i morgon är det husvisningar och mors dags middag hemma hos mina föräldrar om inget inträffat. Beräknat datum är på måndag och sedan har man två veckor på sig innna det ska pratas igångsättning. Hoppas att man slipper gå och vänta mycket längre till nu!

• Victory

Tja, han använder det ju fastän det är avställt så inte vore det väl så dumt att få det besiktat! Men det är mest hans SÄTT, det är ju inte första gången något liknande händer, och mått är liksom redan rågat. Egentligen är det hans släp så jag borde inte bry mig! Nu när jag har lugnat mig lite känns väl min reaktion lite överdriven men det är väl PMS:et som börjar...

I övrigt har vi ju faktiskt gjort framsteg och det känns mycket bättre än på länge, så jag ska försöka att fokusera på det istället. Jag älskar ju honom så himla mycket trots allt!

Vi får väl se om vi söker hjälp. Jag tar det beslutet när jag fått mens.

• Victory

Hoppas att du får ha en bra söndag så ni hinner göra det ni tänkt och så att det sätter igång måndag morgon så att du är utvilad! Det låter väl som en bra plan?

Svar på tråden När märker man av det?