• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Viktualia - intressant att utsikten från sovrummet bedömdes som viktigare än sovrummet i sig. Eller för alldel badrum och sånt. :D

• BrudSommar2006

Vilka priser! Ja man har ju sett stora herrgårdar utannonserade för mindre än vad ett radhus kostar här...

Antar att folk börjar dra sig hem från jobbet snart, på den gamla goda tiden brukade ju jag också gå tidigt på fredagarna! Nu blir det väl till att vänta några timmar till på att maken kommer hem och har hämtat vovven på dagis och så se till att vi får middag.

• viktualia

Liten med Mindre - jag är mest facinerad över att de kostat på sig att ta flygfoton!!! DET är ovanligt i hålan!! *skakar på huvudet*

Och det här med priserna - lite jämnas ju ut med att lönerna är högre i Sthlm än i hålan... men verkligen inte allt!

• vårbrud2008

Brudsommar2006
    Jag har ju väntat två pojkar och har mått skit, så det är därför jag tror och hoppas att det är en tjej denna gången. Vi får väl se.

mugglesfan
    Inför son nr 1 födelse köpte vi inte de stora sakerna, förrutom vagnen som mina föräldrar köpte, förrän 3 veckor innan BF. Min BM rekommenderade att jag skulle vara ledig i två veckor innan BF, men det blev 3 istället för jag ville gå den 1 december.

Liten med mindre
    Jag gick också från 75 B till 80 B under första graviditeten och har behållt den storleken nu också. Mina bröst växte inget under graviditet 2, så nu får jag väl se vad som händer.

CicciL
    Var på barndop för en vecka sedan och många hade svart/vita kläder och det gick hur bra som helst, klassiskt snyggt.

• Victory

Puh! Nu har jag läst ikapp igen! Skriv inte mera nu, snälla!

Måste snart väcka upp mannen om vi ska hinna 6a innan han åker på nattjobbet... Misstänker att han inte är så upplagd, men han har ju lovat!

• Victory

Det var ju faktiskt ett skämt det där om att ni inte fick skriva mer...

Usch, från att ha haft en toppendag så dök jag rätt ner i depp-hålet . Dels gick sexet rakt åt skogen, inte ens på "konstgjord" väg gick det. Sen har det varit några incidenter idag då jag känt mig bortgjord och jag är ganska känslig för sånt. Nu har mannen åkt på jobbet och jag vill bara gråta... Nä, nu överdrev jag kanske lite, det känns faktiskt som om det snart går över. Ska trösta mig med lite choklad!

• nenne78

hey there! Nenne är med i matchen igen! No more gummituta på toppen!!!

Måste bara säga... fyfaaan vad kul att kokisen är på tjocken! Grattis är inte tillräckligt! *bautakramar* Nu måste jag läsa ikapp om jag missat nåt mer...

puss på er, alla!

• nenne78

ÅH så trist med mens! Vore skönt att slippa den ett bra tag... ;-[ Jag är på krigsstigen - denna gång ska det lyckas! TATAAA!!
    Hur många är vi på "fel" sida av snöret? Såg att Lappis och Frejis hade fått tantbesök nu också Lite nytt folk har hittat hit också - kUL!

WOOAAHH! Ni som har koll på bisolvonet, CicciL, typ , jag behöver lite advise med mina piller. Började du äta när du fick mens eller efteråt? Och slutade vid ÄL??? Nu läl!!

• Victory

Härligt att ni ska köra, Nenne!!! Vi är fortfarande några stycken där nere som kämpar! Jag hoppas också att jag har haft sista mensen på ett tag, men just nu känner jag inte så stora förhoppningar.

• nenne78

ooooh victory - det är när man minst anar det... har jag hört. Plötsligt händer det. Eller var det triss?

Svar på tråden När märker man av det?