Hej hej...
Ingen medicin fanns på apoteket i går, den var slut! Så sjuk, härlig tur jag har! Måste ringa alla apotek utanför tullarna idag och åka och fixa.
Jag mår bara bra annars, men min make är helt jävla uppstressad av allt och får för sig massa saker som att jag inte få köra bil etc. Önskar så att det var onsdag redan så jag kan få med honom till doktorn igen och få allt förtydligat, så jag slipper känna mig som i ett fängelse.
Pick'n hickar varje dag, det känns i hela magen och maken försökte lugna honom igår, han värsta "fyllehickan" det känns helt absurt
Bebisens hjärtljud ligger på 132 som igår, så det verkar vara en cool bebis!
Skönt!
Tack alla för allt stöd, jag hoppas verkligen inte att den kommer de närmaste veckorna. Jag vill gå mina veckor fullt ut!
Men måste ta detta på allvar, eftersom det är så här normala förlossnignar startar...
Brudsommar: Ditt bälte, har det som en liten tygbit över magen med? Så ser mitt ut, tyckte inte det var så bra med den där extra grejen på magen, finns det inte bälten bara med själva bältet?
Gick in på babyland i går vid jobbet, men där är allt slut.
Det är "prisfest" på babyland karlbergsvägen, de säljer ut jätte mycket till bra priser. Bodies till bebisen, 5 st för 80 kronor osv... om någon är intresserad.
Berättade jag i går att chefen gick med på att prova låta mig jobba hemma på eftermiddagarna nu, så jag slipper sjukskriva mig?!?! Hur som helst, jag jobbar förmiddagarna på kontoret och sen går jag hem och "jobbar"
på eftermiddagarna. Så det blir nästan som att vara sjukskriven men jag får fullt betalt.
Nähepp, lite kaffe så man vaknar till kanske kunde vara på sin plats.
Tjing