• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Nu har jag läst ikapp en bit så jag svarar så långt jag har kommit (även om en del svar är väldigt inaktuella vid det här laget )

Oj, vad mycket tal om gädda det blev. Liten: Vi åt inte gäddan för jag är lite rädd för miljögifter och sånt. Fast den kom ju iofs från havet? Men den såg inte så vacker och aptitlig ut. Den hade t.o.m. en stor gädda i magen, säkert på 1 kg bara den! När jag var liten åt vi också gädda och det var gott. Nåja, jag tror hur som helst att katten uppskattar den mer än vad vi gör!

Jaså, det är 21 dagar till vår semester, koko? Jag börjar nämligen också efter midsommar! Men då är det ju bara 19 dagar kvar idag då??

Bakverkspratet föll mig i smaken(!) - jag älskar att baka OCH att äta det! Precis som Lappis försöker jag låta bli att baka, jag skulle bara äta upp allt själv?

Fortsätter svara imorgon när jag läst ikapp resten!
    (Varför känns det som om jag konstanat ligger en dag efter...? )

• start september

Lapinette och andra som undrade om test och sånt som inte tagit - jo, ofta blir det plus ändå i några dagar.

• start september

Hoppas så att du känner dig lite lugnare nu när du fått medicin Cicci. Du brukar verka så cool och stabil så det här kommer säkert gå bra!

• sweetstreet

Hej tjejer!!

Hinner inte alls in här dagtid nu när mamsen är på besök. Full fart med turistandet. Nu har jag ändå hunnit läsa ikapp! :)

Cicci gumman!!! FY vad jag blev orolig över dig och Pick'n och din fd slempropp!!!!!!!!!! :( :o :(
    Men nu när jag läst lite mer av dina senare inlägg så ser det ju bra ut trots allt. Ta det JÄTTELUGNT nu och sköt om dig och magen ordentligt!!!!!!!!!! Självklart kommer ni fixa detta supergalant, men visst, jag förstår verkligen om du blev orolig, och även om du känner både frustration, oro och stress över situationen. Många kramar till dig!!!!!! :)

• sweetstreet

Syrran,
    skönt att läsa att dina Pergo var tabletter du åt dag5-9. Det är ju just de dagarna jag ska äta mina piller nu så det är säkert något liknande.
    Hoppas du snart kommer ur likgilitigheten!

• sweetstreet

Lappis!
    Vad ska jag säga!!!!!???????!!!!????

Jag blev ju såååå hoppfull av dina inlägg där i början, men sedan sååååå ledsen och besviken när du berättade om tanten.

Men håller ändå med de andra tjejerna här och tycker du ska testa dig ändå ifall tanten fortsätter att bete sig konstigt. För tänk om det inte är en riktig tant utan bara någon som försöker skrämmas?! :o

Skickar supervarma kramar till dig gumman!!!!!!!!!

Och lycka till med alla undesökningarna nu!
    Visste förresten inte att man skulle göra kontraströntgen en viss dag i cykeln. Tror jag gjorde min straxt innan ÄL om jag minns rätt? Min läkare här sa ingenting om att det skulle göras ngn särksild tidpunkt utan ville bara göra det så snart som möjligt efter mitt första besök. Så det blev ju en vecka efter att jag varit på första allmänna kollen och då råkade jag bara befinna mig runt ÄL.

• sweetstreet

Frejis,

jag vet at du skulle ta paus men vil ändå skicka stöttekramar till dig. Jag VET verkligen att man ibland kan känna att man bara inte klarar av att hänga här. Trots att alla på tråden är helt underbara på alla vis. Men periodvis är det bara så himla jobbigt. Framförallt eftersom hängande i tråden innebär att man funderar och fokuserar ännu mer kring detta med alla dessa barn som man försöker få till men som lyser med sin frånvaro.

Been there, done that, got the f-ing t-shirt...

Förstår dig tjejen och hoppas att du snart kommer att känna att du vill titta in i tråden igen.

KRAAAAAAM!!
    :p :p :p :p

• sweetstreet

Liten!
    Hoppas det håller i sig. Alltså ditt tillstånd med att hålla illamåendet på mattan.

Haha förresten hade det varit lustigt ifall du knatat runt på jobbet i cykelbyxor med "blöja"!!! :D :D :D Vilken syn!!!!!!!! ;)

• sweetstreet

Och var är FrulLan???
    Vad hände tjejen???????????????????? Hur har det gått med allt?

Är det någon som vet hur det är med henne? Koko? Snartis? Cicci? Vet ni??

*orolig*

Svar på tråden När märker man av det?