• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Muggles, ja visst ja, Sweet fuskade ju, det blev visst ingen total avhållsamhet där! Då kan det ju stämma att det faktiskt tog sig men inte blev något då och i så fall så håller sig ju teorin om att det alltid tar lättare efter spolningen.

• Bröllopstokiig

Lappis:
    Så det kanske inte är tanten ändå!
    Håller tummarna!

Ni andra, se till att ha allt färdigt i god tid innan You never know

• BrudSommar2006

Cicci, nej helt klart vet man aldrig hur det blir och det är väl stor tur att ni har varit så förutseende att ni fixat allt klart redan, nu behöver ju inte det bli ett stressmoment heller!

• Lapinette

En väninna till mig ringde en morgon ifrån Göteborg (hon bor i Stockholm) och talade om att hon fått sin son. Det var två månader för tidigt! Kan säga att de inte riktigt var beredda på det och framförallt var de inte beredda på hennes jobb där hennes vikarie precis hade satts in för att gå parallelt med henne i 2 månader. Andra gången hon väntade satte de in vikarien tidigare...och hon fick 1 månad för tidigt.

• mugglesfan

Lappis: var den väninnans man vid det tillfället utomlands? För i så fall låter det misstänkt likt en av Piggelins ingifta släktingar som jag hört talas om... Hon som fick för tidigt här i Götet är tvilling med Piggelins svägerska. Kan det vara samma?

• Lapinette

Cissi, koko, muggles och ni andra - det är tanten! Hon bara beteer sig jäkligt konstigt åt!!? Satte på mig "blöjan" imorse men hittills har inget hunnit hamna där MEN jag blöder, I promise!

Tänka sig tjejer vad konstiga saker man sitter och skriver om här inne. Skulle någon ha sagt till mig för typ 1 år sedan att jag skulle sitta på internet och förklara min mens för folk så skulle jag bara asgarvat och tänkt herregud vad flängt.

• Lapinette

muggles - nej maken var med och de var och hälsade på hans syster.

• mugglesfan

Usch, nu måste jag verkligen sätta igång med att läsa på mina ppt-bilder till seminariet nästa vecka. Provkörde för mannen igår kväll och det tog 40 min - jag har bara 20 min på mig. Måste kapa bort och trimma in mig...
    Fast å andra sidan pratar jag alltid fortare när jag blir nervös så...

• viktualia

Lapinette - *fniss*

Apropå förtidigt födda barn: Min bästis unge kom ut i vecka 28. Dotterna har nyss fyllt 2 år och är en glad lite gök. INGEN var beredd på detta... de hade inte köpt en pryl än, men allt löser sig så småningom!

• _koko_

Lappis - Jajaja... ;) Och därför är det ju jätteskönt att du har alla undersökningar inbokade nu så du kan tänka på annat ett tag.
    Som att ha en mysig helg i Paris!

Shit, om jag kunde få något vettigt gjort nån gång...

Svar på tråden När märker man av det?