• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Såg att förra inlägget blev mitt födelseår. Intressant va??!!!

• Bröllopstokiig

Jag testade i vecka 6, lapiis, för att jag kände mig konstig. Det var något med mig som det inte brukade... samtidigt som testet visade pos så började jag må illa. Sen var det konstig mens jag hade, kom mest brunt sen lite rosa, klanske i 2 dagar, sen kom inget mer.... vissa kan ha blödningar när ägget har boat in sig på sin plats. Denna gången hade jag inte det, mest lite irriterade slemhinnor, kanske för jag pappersmuffat så mycket

Nu ska jag hem via apoteket. Vi hörs!

• Bröllopstokiig

BS, jag var så ckockad när jag satt där så jag kommer knappt i håg vad de sa alls. Jag ska tillbaka om 6 dagar, så vi får se vad som har hänt då!

• Lapinette

Ska också hem via Apotektet. Ska du till Fältis Cissi?

• Lapinette

Tror Ciss (och alla andra) hann springa! Bara jag kvar på jobbet. Jobbar alltid igen mitt dåliga samvete.

• Meddelande borttaget
  • mugglesfan
    hamnade i filtret efter ett långt inlägg - I hate it!
  • mugglesfan

Sammanfattningsvis är jag kvar på jobbet

• mugglesfan

ho hooo... det ekar här...

• mugglesfan

Ah, äntligen är jag igenom mina slider - det blir racertempo om jag ska hinna igenom dem plus produktdemo på 20 min

Bra, då hinner ingen fråga ngt för ingen hinner fatta haha

Tjingeling - "c" u tomorrow...

Svar på tråden När märker man av det?