• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Victory, ni hade ju fått en spruta från Apoteket? Då funkade det säkert.

Klart det kan funka ikväll också. På't bara!

Håller tummarna!!

• Victory

Och Sweet igen - jag förstår heeeelt den där mor-dotter-relationen! Ju äldre jag blir desto mer objektivt ser jag på min mamma, och ser alla negativa egenskaper hos henne. Som jag tyvärr "ärvt" en hel del av! Hennes sämsta sida är att hon alltid hittar en negativ kommentar till allt. Även om man berättar nåt positivt så måste hon kommentera det med nåt negativt. (Hmm... är det inte precis det min man brukar säga att JAG gör...? )

• Victory

Start: Jo, det är en sån där medicinspruta som man använder för att ge flytande medicin till små barn.

Ja, men då kör vi ikväll ocskå! Hoppas hoppas att det lyckas på "rätt" sätt då! Så blir jag kanske lite lugnare!

• Victory

Nu kollade jag almanackan och...

...hmmm...

...det ser ut som att det...

Jo, det ÄR...

...FREDAG!!!

• Liten med Mindre

Det där med negativa kommentarer kände jag av lite i helgen - från min syster.

När vi hade berättat om bebisen så nämnde jag senare att det var trevligt att brösten växt en del. Fick tillbaka (säkert inte neggit menat) - "se upp så att de inte blir hängiga bara". Nå, hur kul är det att få höra på en skala?? :?

• Liten med Mindre

FREDAG!!! :) *lycklig!*

• Victory

Liten: Hmm... ja, det var ju en skojsig kommentar! Ungefär så kan det låta från min mamma!

• Liten med Mindre

Victory - tänker vara glad över min nya kupstorlek - och kanske hoppas på en till så småningom. Blir det tomt i påsarna senare får vi ta det då. Inte mycket att göra åt nu (mer än att ha en bra bh så att de inte töjer sig i onödan.)

Fast lite ovant är det med större bröst - de är liksom ivägen för armarna ibland. :D

• Victory

Ja, jag tycker du ska njuta av din hylla. Lev i nuet! Eventuella hängbröst få vi ta sen. Då har vi ju en eller flera guldklimpar att ta hand om och då tror jag inte kroppens utseende är lika viktigt!

• Victory

Jag ser också fram emot en utökning på den fronten! Märker de inget på jobbet då? Jag märkte på min kollega att brösten växt innan hon berättade att hon var gravid. Men då var hon i v 12-13 nånting (hon berättade i v 14. Så länge skulle jag aldrig kunna hålla mig..)

Svar på tråden När märker man av det?