• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Läkaren sa att man inte fick ha sex utan kondom i slutet av graviditeten! VA? jag fattar inte varför, eller var det bara jag för att slemmisen har gått?

• Bröllopstokiig

Lappis: Första gången jag blev gravid fick jag som mens, det var ganska rositgt i färgen. Så jag körde upp en propp och upptäckte av en slump i v 6 att jag var gravid, jag trodde jag hade haft mens.
    Jag snodde med mig ett gravtest från ica där jag jobbade extra i kassan...
    Dömm om min förvåning...

• _koko_

Cicci - Det måste vara din slempropp!! "Färdknäppen" är ju just att sperman ska sätta igång det hela... Men det har vi ju konstaterat också att det krävs rätt mycket för att det ska fungera. ;)

• Bröllopstokiig

Ha ha, vi hade värsta sexet i måndags, tänk vad sjukt om det var det som satte igång det på tisdagen *asgarv*.... akta er tjejer!

• _koko_

Tips till BS kanske?? :D :D

Om jag inte känner efter känner jag mig helt ok, men när jag känner efter (vilket ju är lätt att göra eftersom man gärna vill ha lite symptom :)), så mår jag rätt illa och är skiiiittrött!!!

• Lapinette

Cissi - varför testade du i vecka 6 om du trodde att du hade mens? Min är väldigt ljusrosa i färgen. Det kommer hela tiden men aldrig så mycket att det rinner ned men jag får på pappret när jag går på toa. Måste gå och kolla igen!

Som sagt var, härligt att man kan diskutera såna här sjuka saker här!!! KRAM PÅ ER!

• Lapinette

Cissi - härligt att ni har bra sex trots analkande graviditet. Jag vet inte hur jag skulle känna mig och om jag skulle vilja när jag väntar barn.

• mugglesfan

Cicci: oooops då ligger jag i farozonen Har varit lika naughty jag - jag fullkomligt överföll mannen igår - mmmm....

Ngn som hört ngt från fruLlan?

• mugglesfan

Lappis: det där är ingen mens. Du har ju inte ont heller (som du tydligen brukar vid mens?). El visst, jag kan ha fel men jag tror inte det...

Koko: enda positiva med att må illa är att du får bekräftelse på att det fortfarande är ngt! Tänk på det (kanske kan hjälpa lite? ). Vi som inte känt ngt i början har ju lidit lite av just det.

• mugglesfan

Lappis: annalkande graviditet? du är nog lite förvirrad och har tankarna ngn annanstans just nu...

/messerschmidten

Svar på tråden När märker man av det?