• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Cicci, ta det lugnt och försök landa i det här. Det kommer att gå jättebra, men det är klart att det är chock när du varit inställt på något annat. Försök jobba så lite som möjligt så att du hinner få lite tid för dig själv och maken.

Kram!

• start september

Lapinette,

jag tänker också att det kanske kan vara värt att testa om tanten känns annorlunda. Vill du inte det så förstår jag, alla kan ju inte vara testmaniacs.

Håller fortfarande en tumme!

• Bröllopstokiig

Thanks tjejer!
    Ska inte måla fan på väggen, men det ligger ju allvar i det hela.
    Jag vill itne blir sjukskriven mer än 50%. Jag blev stressad av att de bara nämde detta med sjukskrivningen alls, så jag börjar så här.
    Allt kommer gå bra, det vet jag! Pick'n kommer stanna kvar där inne i allafall till början av juli, så mamma hinner gå på bröllop ha ha ha

Maken gav mig presnet i går, han hade köpt ett bälte till mig på babyland...

• BrudSommar2006

Cicci, oj, så det var så att det har börjat i alla fall, jag önskar så att det var jag i stället. Men den där medicinen ska ju vara jättebra på att stoppa upp det hela så det ordnar sig säkert nu när du fått hjälp. Bältet är jättebra, det tog bort alla sammandragningar för mig när vikten omfördelades. Ta det lugnt och ingen onödig motion nu bara. Trist att bli sjukskriven förstår jag, det är ju inte kul att bara sitta hemma när det är meningen att man ska ta det lugnt och inte kan ge sig ut och röra på sig, då kan man ju lika gärna sitta på sin kontorsstol och slippa få lägre lön känns det som. Men, men, huvudsaken är ju att förlossningsförloppet stoppas nu så det är väl bara till att gilla läget antar jag. Skönt att du verkar så positiv nu i alla fall efter att ha avreagerat dig på din mamma i telefonen!

• Lapinette

September - har packat ned testet i resväskan som ska till Paris m a o inga test här på jobbet. Hon är på gång men attans vad hon drar ut på det...

Ska snart ringa Sophia.

Cissi - stressa inte för mycket!

• BrudSommar2006

Lapinette, men hur kan de INTE veta vad som gäller! Nåväl, du får ringa några samtal till då och ta reda på det från annat håll. Man tycker ju att det borde gå bra att göra båda två i och för sig.

Svar på tråden När märker man av det?