• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Viktualia - ja, mitt problem är väl att jag inte riktigt längtar efter någon mat. Upptäcker efter hand att något går ner eller ej. Men jag hoppas att det minskar till nästa helg...

Vi hade tänkte italienskt - men favvostället är stängt, så kanske Döden i grytan. Eller bara pasta på Linguini.

• BrudSommar2006

Cicci var är du? Hur har det gått? Är det någon som vet hur det har gått för Cicci???

• Tinga

Lapinette - så trist att tanten kom! Om man alltid brukar vara regelbunden och man går över den tiden är det klart att hoppet väcks, och smällen blir naturligtvis värre. Skickar en kram iallafall! Skönt att din man kommer hem ikväll.

• BrudSommar2006

Hej Vickan! Hur går det på husletarfronten? Och, när blir det ÄL-tester och plusjakt för er del, kom igen nu, nu har ni väl väntat länge nog snart, du som är värsta experten på ämnet vid det här laget!!!

• Storasystern

Lappis - elände elände elände!!!!
    :( :( :(

Victory, du som har så lång och lite oregelbunden cykel, har du funderat på att äta hormoner för att få den lite jämnare? Det vore kanske bra för bäbisproduktionen om du hade en något kortare och jämnare cykel?

Liten - var på Döden i grytan häromdagen och det var lika gott som vanligt! :) Annars är Capri Due vid StEriksplan en trevlig Italienare! God mat! :)

• _koko_

Lappis - grattis till skorna, men SKIT att tanten skulle hitta fram till slut (var det skorna som lös upp vägen???)!!!

Victory - grattis till böjen, äntligen!! Men jag är allergiskt mot uttrycket "mysa" - här kn*llar vi!! :D :D :D

Liten - Vi delar väl favvorestaurang, så den behöver jag ju inte tipsa om. ;) Annars gillar jag skarpt Hoummus på Döbelnsgatan om man tycker om libanesisk mat. Fast de har inte öppet på söndagar. :[ Det är förresten rätt vanligt med söndagsstängda restauranger när jag tänker efter...

• Liten med Mindre

Snacka om att ha en bulle i ugnen. Nu har det blivit bullar både igår och idag. Lite nöjdare i magen efter yoghurt, muesli och bulle. Hoppas att det håller...

• Liten med Mindre

Det tycks lite blandat med söndagsöppet. Får se vad vi kokar ihop.

Hur går det med symptomen koko?

• BrudSommar2006

Kanelbulle, mums, jag försöker skippa fikabröd numera, jag får bara halsbränna. Glass går däremot jättebra och choklad också lustigt nog, eller ska jag säga tyvärr!

• _koko_

Liten - jag mår illa när jag ätit, vilket inte är vidare kul. Och sen är jag trött, så trött. Och redan ett hormonmonster tror jag. ;) Fast vi har inte setts så mycket de senaste dagarna, sambon och jag, så han har klarat sig hyfsat ändå.

Vill bara att tiden ska gå... 13/6 ska vi förhoppningsvis få se hjärtat slå...

Svar på tråden När märker man av det?