• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Är alla andra ute och äter nu när mina tangenter lossnade igen?

Funderar lite på vad det var för lyckopiller som Sweet fick. Nästan lite rosenrot varning på dem? :? Fast visst hade du väl prövat rosenrot Sweet? Nåja, du verkade få roligt i alla fall och det är ju alltid nyttigt. :D

Hmm...gissar att Sweet sover gott innan mamsen dyker upp och sätter fart på tillvaron en vecka.

• Liten med Mindre

Frejis? Har inte hört nåt idag - har tanten klubbat dig fullständigt? Hur gick det med alla mysko släktpresenter? Valpar?

Du vill inte sällskapa mig på Core kl 17 på Fridhemsplan kanske?

Tycker det är lite kul att knattra på här i min ensamhet (fast sällskap är ju roligare) - kollegorna är så imponerade över att jag skriver så fort. :D Tur att de inte vet vad jag skriver... *rodnar*

• Liten med Mindre

För att återgå till ämnet inskrivning hos BM. Det är nog riktigt bra att maken följer med. Han har så mycket funderingar, som kommer att göra mitt liv svårt om inte någon utbildad svarar på dem (min egen högskole- samt trådutbildning räcker tydligen inte).

Förutom vinsmuttarna höll jag på att bli utan bad i sommar om jag inte passat mig. Det kan ju inte gå ann! Undrar om han borde skriva ner allt sånt så att inget glöms bort? :?

• Liten med Mindre

Ni gravida - vad har era män nojat över som BM har fått styr på? (Bäst att samla på mig en egen frågelista för att inte glömma något!)

• Liten med Mindre

Oj, det var nog min längsta monolog hittills - kanske ska försöka skriva lite annat också...

• Liten med Mindre

Ha! Min första helegna sida! :)

• Tinga

Grattis till rekordet, Liten!

Härligt att se att humöret steg med vårrullarna du fick i dig. Kanske ska ställa samma fråga till dig, som du till Sweet; vad var det i det du åt, egentligen?

• Tinga

Oj, förlåt; nu sabbade jag ju din helegna sida!

• Liten med Mindre

Tinga - nylagade vårrullar. Mmm...

Tror även att naturellt mineralvatten funkar fint för mig - minns att jag inte mådde så illa förra tisdagen när jag drack sånt. Kanske ska börja pimpla...

• Liten med Mindre

Lätt fånget lätt förgånget!

Det är bara trevligt med sällskap. Kan ju inte bli hur ego som helst!

Svar på tråden När märker man av det?