• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Vi kan ju pom-pom:a för Victorys ägg? Som de gör i andra tråden

pom pom!!! *viftar hysteriskt med virtuella trasselsuddar*

• mugglesfan

om inte annat kanske vi skrämmer loss det

• Liten med Mindre

Jag hade pompoms och allt möjligt fint i mitt inlägg som försvann. Minns hur fint ni andra brukar skutta. :(

Men nu har ni andra hejat så fint - så nu kommer nog ägget titta fram av pur nyfikenhet. :)

• Victory

Tack tack! Nu kände jag nog att det stack till i sidan... får se imorgon om det gav resultat

• BrudSommar2006

Är tillbaka från BM, HJÄLP, vi kommer att få en jättebebis, skulle behöva lite av Vänner-fans självförtroende nu. Från att ha legat mitt på medelkurvan hela tiden har jag på de två sista veckorna tagit mig upp nästan hela vägen till den övre kurvan! BM frågade hur stora jag och maken var när vi föddes men jag är ju född ganska mycket för tidigt och fick ligga i kuvös så jag var liten, maken däremot var stor och är ju så fortfarande.

Hon ligger med huvudet ordentligt fixerat och långt ner nu så magen borde ha börjat sjunka men i stället så är övre kanten kvar där den varit förut och hon utnyttjar hela längden på livmodern i stället. Så brukar långa bebisar göra tydligen. HJÄLP! Hur ska det här gå, hoppas att hon bara är lång och inte bred också!

• Liten med Mindre

Heeeeej!

Hur har det gått för er alla? Irriterade att BT gick ner igår! :(

Victory - ÄL?
    Cicci - proppen?
    Lapinette - tant eller test, eller avvaktar?

• Liten med Mindre

Brudsommar - det låter ju som om lill(?)tjejen tänker brås på maken din. Hoppas att hon är en hyfsad smalis också då (bara lite lagom babyhull nu).

• Liten med Mindre

Insåg med förvåning att alla träningskläder kändes tajta igår. Och att ligga på mage på golvet var ingen höjdare - brösten ömmade lite obehagligt. Fast å andra sidan fick jag aldrig gå ner och vila helt då - så träningen av ryggen blev väl effektiv.

Undrar om jag skulle köpa nya träningskläder - eller bli som vanligt folk och träna i lösa t-shirts och bh (kommer ju varken att hoppa eller skutta så mycket att mer stabilitet krävs). Lite dyrt att investera i specialgrejor.

Eller - har någon koll på var det säljs träningskläder att växa i?

Min måbra eftermiddag från igår har gett efter för måsådär-känslor. Men jag står säkert ut. Får shoppa lite mer frukt bara.

• Victory

Era hejarop och pom-poms gav resultat!!!

JAG FICK BÖJ IDAG!!!!

Helt otroligt att se den där böjen och det lilla ägget, trodde inte det var sant. Jag hade ju nästan gett upp hoppet om att det kunde hända mig. Stod med ett brett leende i duschen sen och allt känns lätt och roligt idag! Känns nästan som om jag redan är gravid men jag får nog hejda mig lite, det är ju "bara" ÄL! Lämnade en lapp till maken imorse att han får förbereda sig på mys ikväll. Oturligt nog jobbar han kväll men det ska nog hinnas med innan läggdags ändå.

Hihihihihihi. *GLAD*

Svar på tråden När märker man av det?