• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Jag tycker absolut att ni ska titta på huset! Jag skulle inte ha något emot så mycket utrymme men med tanke på priserna i de områden vi letar så blir det nog inget av med det dessvärre. Så lite avundsjuk blir man när ni pratar boyta så där!

Vårbrud, du blir i så fall undantaget som bekräftar regeln, tror du att du mår bättre av att vänta en tjej? Jag som har funderat på hur man ska få till en kille nästa gång, om det nu blir någon sådan, för att få chansen att må bättre!

• BrudSommar2006

Är det fortfarande inte någon som har hört av Cicci, jag dööör av nyfikenhet!!!???

• Victory

Men vickan, då kan ni ju renovera och bygga om för ca en halv miljon. Blir ju toppenfint!!

• viktualia

Eftersom jag inte är speciellt anonym... dvs jag har outat vilken håla jag bor i och den här tråden snart slammar igen så att ingen hittar det här inlägget... så kommer länken till husannonsen här:

www.bostad.dn.se/a.asp&q=1&s=1

Ser eländigt ut pga bilderna är tagna i vintras och huset verkar alltså ganska svårsålt.

• BrudSommar2006

Åk och titta! Här är det visning söndag och antingen måndag eller tisdag, budgivning fram till onsdag eller torsdag och så skriver man torsdag eftermiddag eller fredag. Man har alltså två eller tre dagar på sig att bestämma sig för om man vill ha huset och hur mycket man är beredd att gå upp i budgivningen, jag tycker att det är jättestressigt!

• Victory

Vilken potential!!!

Lite ny färg och tapeter, ny uppvärmning och det är ert drömhus!!!

• Victory

Om det legat ute ett tag så finns kanske möjlighet att lägga ett (lägre) bud?

• Victory

I alla fall så slipper ni ju den hemska budgivningen! *ryser vid tanken*

• viktualia

Brudsommar - i vår lilla håla är det väldigt olika hur fort det går... det finns hus som legat ute i månader och andra som säljs på stört.

• viktualia

Victory - japp lite bergvärme, ommålad fasad, fräschare väggar inne, ett kök mindre och sen är det nog beboligt. PLUS att man troligen kan sälja det för MYCKET mer än vad vi i så fall köper det för.. om vi får köpa det för runt 750 och renoverar det så kan vi nog sälja det för det dubbla sen... *hm*

Svar på tråden När märker man av det?