• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

BrudSommar - husletandet går sådär. Maken har fått för sig att värsta megahuset är en bra idé för att man troligen kan göra snabb vinst på det. Men jag tycker att 170 + 85 kvm är GALET mycket... även om huset bara kostar runt 750 tusen.

ÄL och tjohej - hm... det dröjer ett tag till. Jag ska på anställningsintervju nästa vecka och vad som händer med det jobbet påverkar nog. Så hm... inga ÄL-test-knasattacker än på ett tag. Under tiden läser jag era grubblerier och vänjer mig vid tanken på att ge mig in i branschen!

• Victory

Okej, koko! Lovar att kn*lla ordentligt ikväll! Härligt med symptom förresten! Så känns det kanske lite mer på riktigt!

Systern: Jag har ju varit på undersökning en gång för oregelunden cykel men fick inget då. Och egentligen är jag emot hormoner så jag undviker om det går. Men lyckas vi inte snart så söker jag nog hjälp.

• vårbrud2008

Symtom än så länge inte mycket.
    Ibland undrar jag om jag verkligen är gravid, men så kommer små illamåenden krypande och igår höll jag på att spy hos mamma och pappa, så nog har man nog något i magen ändå.

Vi ska skriva in oss den 7 juni och sen får vi ett UL i vecka 12 som är veckan efter midsommar. Känns konstigt att ge sig in i denna karusellen igen. Var ju inte länge sen sist.

Mår som sagt mycket bra fast jag är enormt trött på kvällarna. Kanske en tjej denna gång eftersom jag aldrig mått så bra som denna gång.

• Victory

Viktualia: Jag tyckte att vårt hus på 179 + 57 kvm var onödigt stort när vi tittade på det. Men nu tycker jag att man aldrig kan få för mycket space! Heller för mycket än för lite! (Alla våra kompisar är avundsjuka för att de måste tränga ihop sig på 3 sovrum medan vi har 5!).

• viktualia

Victory - är det säkert.... hm..... du menar att jag borde låta mig övertalas om att gå och titta på det?!?

• Victory

Jaa, Vickan!! Titta på det kan ju inte skada! Det kan ju hända att du blir överförtjust. Och ytorna vänjer man sig vid! (Vi har dessutom tre toaletter och ett duschrum. Tråkigt att städa i och för sig).

• Victory

Och dyrt att värma upp... Hmm, vad har vi gjort egentligen!

Nä, det är helt fantastiskt med ett stort hus, tänk vilka möjligheter!

• Storasystern

Vickan - klart att du ska titta på huset!!! Vi har ett som är 110 + 110 (ca) +inredd vind (mest förvaring) och det är sååå skönt att äntligen slippa tränga ihop sig!

• viktualia

Victory- huset vi ev ska spana på har 4 toaletter (varav några med duschmöjligheter ) och ett duschrum....

Och just nu två kök pga att det varit två lägenheter..

*grubbel grubbel*

Billigt är det ju i alla fall... hm...

• _koko_

vickan - klart ni ska kolla! Det kan ju inte skada! Vårt hus är på 100+100 och är FÖR LITET! :D
    Inte egentligen, det är perfekt för våra behov just nu, men det finns bara 2 sovrum, och det räcker ju inte i längden. Men då bygger vi ut! :)

Victory - :D :D

Svar på tråden När märker man av det?