Herregud, nu har jag ägnat flera timmar till att läsa ikapp. vilken aktivitet! :)
Grattis Koko till dina två finfina ägg! Hoppas att de utvecklas som de ska och att det blir en liten bebis till slut!
Syrran - Det är inte långt kvar nu! Håll ut, snart är du hemma igen. Kram!
Sweet - Ha en underbar semester! Hoppas att din förkylning snabbt går över. Det finns väl en hel del dunderpiller i USA som du kan ta för att kurera dig? Krya på dig hursomhelst, och njuuut av semestern!
Liten - Vänta du bara med brösten... Jag kände heller inte av dem första veckan (efter plusset), men sen... My God. De gör SÅÅÅ ont. Har aldrig varit med om liknande. Som knivar. Har ganska stor byst oxå som rör sig i lite lätt otakt med kroppen. ONT! Hoppas att du slipper förstås. Illamåendet börjar oxå komma tillbaka efter att ha varit borta i 1,5-2 veckor, men nu är det tydligen dags igen. Funkar precis som du säger Moppy - man måste käka lite hela tiden ;)
Victory - Ni gör ju så klart som ni själva vill, men jag tror verkligen att ni skulle tjäna på att boka en tid. Jag blir rädd att ni sliter för mycket på varandra. Att du kommer hem och går raka vägen till sängen och gråter för att du är så missnöjd med situationen gör mig ont att höra. Ta kontakt med sjukvården nu, det tar ändå ett tag innan ni kan komma. Då hinner ni testa en månad i väntan på tiden. Kanske släpper pressen då och det går bra så du får ringa och avboka? Skickar stor kram till dig!
Nä nu måste jag hoppa i säng. Imorgon väntar ett 13 timmars arbetspass :(
Sov så gott mina vänner!