• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Tack för supporten sweet och Vickan!
    Håll tummarna för mig! :)

Nu ska jag sova för att orka med en dag till i detdumma labbet!

• viktualia

Storasystern - håller massa tummar för att du ska ta dig igenom sista veckan i JapanKnaspan och sen ta dig hem till moder Svea och få känna lite vårpirr!!!

• Lapinette

Syrran - jag förstår precis! Har ju försökt att kommunicera med min far i 35 år utan resultat. Han bara skrattar och ler om man tar upp något alvarligt med honom. Det går helt enkelt inte!

Tror att förslaget om att prata med din chef i Sverige verkar bättre.

• Liten med Mindre

Nä, nu har jag gjort tillräckligt mycket ingenting för idag. :) Rullar nog hemåt så sakteliga.

Tjingeling!

• sweetstreet

Haha Liten,
    har du redan blivit så rund att du kan rulla hem?!?!?! ;) :D :D :D :o

hihi!

• sweetstreet

Ok syrran,

håll ut och håll dig borta från alla knäppgökar i labbet!!!!!!

Inte många dagar kvar... :)

• sweetstreet

Själv började jag känna av en förkylning redan igår men hoppades att den skulle försvinna sådär magiskt av sig själv. Hm, så är itne fallet. Idag rinner näsan och öronen knns mer eller mindre knasiga. Huvudet känns lite stort och svullet och jag är tröööött. Vill INTE bli sjuk till semesteresan!!!!!!!!!!! :[ :[ :[
    Det vore ju sååååå typiskt!!!!!!!

Så jag har helt enkelt planerat om nu. Igen, Tänker stanna hemma från jobbet imorgon. Ta det lite lugnt och packa i lugn o ro.
    Så nu skite jag helt enkelt i min Southern. Den får vänta tills jag kommer tillbaks.
    Ha! Har inte ens dåligt samvete, för jag har verlkigen jobbat järnet tidigae och att man blir sjuk rår man ju faktsikt inte för!

Så idag blir det ihop-plock och avslut på jobbet och sedan tänker jag åka hem och slänga i lite tvätt. Och såklart proppa i mig apelsiner och vitaminer. Och försöka kurera mig tills på fredag.

• pirr!

Nämen! Vad är det jag ser!! Mindre har blivit med liten (eller är det tvärtom?) Åhh, vad roligt!!!

Är det någon som vet hur ajg hittar tillbaka till gamla tråden för att få hela storyn och kanske en lista?

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Vi har i alla fall varit på första besöket för att påbörja kontrollen idag. Maken fick ett litet rör att göra det i (sidliggandes rekommenderades av den lilla gynekologen med det gravallvarliga ansiktet, dessutom sa hon penis och masturbation Ha ha ha!!)Jag har ju redan tagit de prover som ej är cykel-specifika men ska nu också göra dag 3-5 testet och UL med kontrast.. Hoppas hoppas att allt är som det ska!

Hur går det med Sweet? Behövde du göra någon operation?

• sweetstreet

Pirr,
    japp jag ska göra operation när vi kommit tillbaks från semestern. Troligtvis blir det i juni eftersom man ska göra den när man är i början av sin cykel.

Ska träffa läkaren direkt efter att vi är tillbaks från Hawaii så då får jag väl veta lite mer gissar jag.

• sweetstreet

Jättebra att ni ska köra alla koller och tester nu!

Jag tycker det känns bra att veta vad som är "fel" och vad som är normalt. Iallafall så känns det lite lugnare och mer avslappnat när man har "alla" fakta på bordet.

Svar på tråden När märker man av det?