• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

sweet - Heder till dig som orkar dra allt igen! Inget ont mot nykomlingarna, men vi har varit igenom detta så många gånger redan. :) :p

Vi borde kanske sätta ihop ett dokument med allt som vi lärt oss här sen förra sommaren... Var är cicci som skulle skriva bok?! Hon får ta tag i det projektet när hon kommer hem igen. :D

• sweetstreet

Ooops!

jag reagerade på att vi har isotopjobb på labbet när jag kom hit. För på KI har vi ju speviellt rum för det. Men å andra sidan har jag insett att jag nog gillar denna varianten bättre faktiskt! tycker jag har mer koll nu!
    När man hade gemensamt isotoplabb var det alltid vissa som "slarvade" och jag var mer nojig med att kolla allt innan jag började jobba. Här vet jag ju exakt vem eller vilka som jobbar med isotop och när de gör det. Så då har man en helt annan koll tycker jag.

Men att de inte använder dragskåpen är ju skit! Du msåte säga till!!!! Ställ till med en pinsam scen!!!!!!!! Det skulle jag gjort! japaner gillar väl inte det???? :? Så det kasnke gör susen!
    jag hade defintivt börjat skälla och gorma och ev gråta så att de skulle använda dragskåpen om så bara för att jag skulle sluta skrika....! ;)

• sweetstreet

Japp koko.
    Jag är helt fantastisk!!!! ;) ;) ;)

Att rapa upp gamla sanningar är min specialitet....! :D :D :D

Nä men skämt åsido så har jag ingen lust att åka till jobbet. Det är enklare att hänga här och informera om aladåber (vilket jag faktiskt inte gjort än....!) och annat.

;)

• sweetstreet

Och faktum är att vi borde sammanställa allt och lägga in som pdf nmågonstans. Så kan vi skicka all info till nykomlingar!!! :D

• viktualia

sweetstreet - det är ju ÖVERSKOJ att läsa ditt pladder.. heja heja!

/Vickan
    som inte riktigt vet i vilken jobbände hon ska börja dra... hm.....

• Storasystern

Bra idé Sweet, fixar du ett dokument då!?? ;)

• Storasystern

Vickan, varför jobba när det är så kul att lyssna på Sweet! :)

• sweetstreet

Eh skoj att lyssna på mig???? Jag fattar nada!!!! :o

Jag försöker ju bara lugna syrran så hon inte freakr ut om sin säkerhet på jobbet i japan.... :?

är DET skoj?????

• viktualia

Storasystern - Precis!!!!

/Vickan
    som just la ner ALLT annat... fniss fniss...

• Storasystern

Sweet, jag har redan freakat ut 1000 gånger. Just nu försöker jag bara överleva sista veckan... :(

Svar på tråden När märker man av det?