• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lainan - jag kände nyp i magen förra veckan, v 4. Men det kunde ju lika gärna varit min mysko mage som bråkade, vilket den också gjorde. I övrigt inga symptom.

Andra har mått illa och fått udda flytningar eller kanonont i brösten.

eller så känner man absolut ingenting.

juli07 - förut när jag hade ont i brösten kom det en vecka före mens, och stannade ett par dagar. 3-4 kanske. Just nu är jag nygravid och har inte ens ömma boobs när jag klämmer. :) (Måste ju känna om det verkligen inte känns något.)

• sweetstreet

Hahaha!!! :D :D :D

Gissar att vi alla kan det lite till mans efter att ah hängt i tråden såhär länge...!!! ;) :D

• Moppy

Ja ok om inte genomläsningen av gamla tråden räcker för att få alla svar, så har vi en till tråd från i höstas med en massa andra härliga informativa sidor! :)

• sweetstreet

Liten med Mindre,

Så du känner inget alls nu då????

• viktualia

shit vilken fart det var här!!! baaaaaaaaaaaaa *svindel*

inte ens BT-isten Vickan hinner med i alla svängar...

*vinkar till Snartis och Frullis som är saknade*

och heja på er övriga!!

• sweetstreet

Moppy,

ja det var ju alldeles för länge sedan vi verkligen diskuterade saker o ting!!! :D :D :D

Typ ställningar, p*rrfilmer, leksaker, org*smer, bakåtlutande livmödrar etc etc.... ;) :D

Shit those were the days....

Nu är det mer insemination eller ej, operationer, hormoner... och såklart alla gravida!!!!

• Lainan

Med risk för att tråka ut alla med mina frågor - finns det någon bra sida på nätet man kan läsa på lite? Har varit inne en del på Familjelivs artikelsidor, men vill ha "lite mer kött på benen"

• sweetstreet

Vickan vadå?! :o Hänger du inte med????? ;)

• Storasystern

Sweet, vi gör egna geler... Och EtBr finns överallt. Senast idag spillde en av gröngölingarna på den gemensamma bänken.. Och fenol-kloroformextraktioner gör de också på bänken, det finns ett dragskåp till ca 15pers...
    Å formaldehyd hela dagarna och bläääää!!! :(
    Sorry, men det är läskigt nog att sitta här och undra vad man skulle göra om något händer i ett land där ingen förstår vad man säger och med en man på andra sidan jorden som inte fattar att det är otäckt...

OK, nu har jag gnällt färdigt. Det här är tamejfan den längsta månaden någonsin och den tar aldrig slut!!! :( :(

Svar på tråden När märker man av det?