Välkommen hem Sweet
Du har varit saknad! Det lät som en härlig semester. Trist med tanten, men du känns ganska inställd på operation nu, så du kanske ändå är hyfsat nöjd? Hoppas du kunde koppla bort hennes bortavaro under semestern.
Frullan! Det där lät inget bra. Stor kram till dig och hoppas ni hittar fram till varann snart. Strunta i alla andra och koncentrera er på varann.
Freijs och Pirr - jätte-dum-dumma tantskrälle.
Lapinette, håller hårda tummar för dig.
Victory - hang in there! Till slut kommer böjen och nu har nu ju grundat jättebra! Och dessutom haft bra sex! Kan det bli bättre
Vänner, låt ingen glädjetjuv grumla din lycka. Du verkar ta det med jämnmod vilket är bra! Stå på dig!
Tinga, välkommen hit
Kul att fler smygläsare bestämmer sig för att gå live! Vi långliggare på nedre listan behöver sällskap!
Här händer inte mycket. Tanten kom när den skulle, men vi är ju fortsatt i vänteläge. Maken hann ju gå till Sophiahemmet redan innan X:et upptäcktes så jag har också fått ett nummer att ringa för UL och sekretprov. Jag har inte tänkt på det eftersom vi inte försökt sedan dess, men jag ska nu kolla om man kan få göra testerna nu så att jag vet om vi är good to go ialla fall ur det hänseendet. Lite ångest är det över att börja försöka igen, jag har insett att jag är rädd för ett nytt X och den rädslan är inte mycket att göra åt. Nu blir jag jättenoijg, typ detta knepiga resonemang: Om det tar första gången vi försöker igen kommer jag plussa precis när vi åkt på en två veckors utlandssemester. Jaha, vad händer då? Tänk om jag blir akut dålig av ett nytt X? Ska man a) ställa in resan redan nu b) inte ens försöka förrän nästa ÄL för att undvika att vara utomlands gravid c) inte vara så jäkla rädd och bara köra på? d) inse att det inte tar första gången och därför köra på utan att vara rädd??? Jag lägger grymma mängder tid på att fundera på detta och angränsande problem. Usch.