• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

*muttrar*

Måste ni prata om god glögg???

Nåja - vid den tiden tänker jag äta pepparkaksdeg och kola så det sprutar genom öronen. Ska utnyttja maximalt att jag kan ta ledigt och "ladda energidepåerna" i mitten på december. Får väl julstöka redan i november om det skulle börja bli tungt sen. :D

• Liten med Mindre

Då får vi julmysa ihop koko! :)

• Liten med Mindre

Brudsommar - beställ praliner av maken. Så har du tills imorgon. :) Han jobbar väl i stan? Pralinhuset i Gallerian eller på Drottninggatan är superbra. Sen ska NKs mintpraliner vara något i särklass också. :D

• Liten med Mindre

Snartis - helt klart ok att planera in julgranen nu. Du kommer att ha annat att fundera på sen, så då är det ju bra att bara kunna ställa in den. :D

• BrudSommar2006

Ja men just det, vad har man annars maken till, jag ska lägga in en beställning på praliner!

Hittade micropopcorn i skåpet nyss, när åt man egentligen popcorn senast, det var så länge sedan så det minns jag inte.

Men Frullan, hur länge är det egentligen tänkt att han ska bo hos er då, oavsett om han hjälper till med köket eller inte? Han har väl inte flyttat in för gott?

• Snart så....

Moooohahhahah tänk även på nyår få Cicci, Frullis och jag dricka S K U M P A :D

Klart du ska utnyttja att bli uppassad på julen kokos :D

• Page

AAAAAAAAGGGGHHH...nu har jag bokat tid för fertilitetsundersökning för båda! Var så nervös att jag tror att jag tokbabblade vid bokningen. Nu är det gjort i alla fall!

• Page

Trallallalla, första gången på månader som jag har något att säga som har relevans i tråden. Känner mig lätt euforisk! Mannen tyckte att det var ok att få r*nka i en mugg igen, så jag får väl också visa upp mig innifrån och ut. Det ska bli skönt när det är över. Vad snabbt man kan få tid när man bokar privat. Hoppas att läkaren är bra, han hade ett fånigt namn så jag höll på att börja skratta hysteriskt när jag hörde det.

• _koko_

snartis - Hahahaha, mmmmm, skumpa...

Page - Skitbra!!! De är säkert vana vid att folk säger både det ena och det andra. :)

• pirr!

Bra Page!!! Heja er! Vår gyn gav praktiska tips på hur makens skulle göra för att träffa burken. haha! Dessutom är hon ettt pytteliten tant. blev så komiskt! Vi börjar också from nästa menscykel (sóm jag hoppas dröjer minst ett år så vi inte behöver göra den..)

Svar på tråden När märker man av det?