Har precis tagit bilen en sväng för att köpa frukt, jordgubbar, vindruvor och bananer, mums! Nu är det dags för lunch också, känns skönt att vara tillbaka hemma igen när det ändå bara ösregnar, tror inte att jag behöver ge mig ut mer nu på hela veckan om jag inte känner för det! Jisses, det regnar ju så att man inte ser ut genom fönstren! Nu blir det väl till att jobba med den trista översättningen efter lunch, suck.
Passade på att komplettera bebisgarderoben med några plagg, annars har vi ju så det räcker men det har inte matchat riktigt liksom, ja, då menar jag inte färgmässigt, utan vi har en massa toppar, bodysar och tröjor men inga byxor eller undertröjor t ex. Insåg snabbt varför, affärerna är fulla av söta saker men det är mer ont om praktiska saker i basfärger som vitt som passar till allt. Nåja, nu har jag nog hittat det vi behöver tror jag och har börjat packa BB-väskan och lagt fram de bebiskläder vi ska ha med oss dit.
Page, jag hade också ont och mådde dåligt vid ÄL, det är liksom ödets ironi att när böjen väl kommer så mår man som sämst men måste ändå få till det. Första ÄL efter att jag slutat med pillerna så körde jag inte med stickor och då trodde jag att jag hade influensa vid ÄL, jag visste ju inte alls hur det skulle kännas, månaden efter när jag körde med stickor så insåg jag att det var ÄL jag hade haft...
Annars sitter jag mest och är nervös inför förlossningen, jag vet ju att ut kommer hon och det kommer att lösa sig på ena eller andra sättet men det hjälper liksom inte riktigt...
Victory, ge inte upp nu när ni har laddat så med hjälpmedel den här månaden!
Mysigt med shopping i London, minns inte när jag var där senast. Eller faktiskt, jag har inte varit tillbaka dit sedan jag bodde där senast och det var ju en himla massa år sedan nu. Det har känts som att det är så många andra ställen jag inte sett än så har inte prioriterat återbesök där.
Håller på och tvättar bebiskläder nu, allt ska visst tvättas i oparfymerat tvätt- och mjukmedel innan man törs använda det så en hel del tvättande har det ju blivit med kläder, lakan, filtar och allt. Borde dock bli klar med det sista i dag och så in med allt i byrån sedan!
Nej, nu ska jag gå och värma lite lunch tror jag.