Hejsan!
Vilken helt fantastisk berättelse Vänner-Fan, jag kan bara hålla med de andra tjejerna! Underbart att läsa och även positivt och betrygande för oss som har det framför sig (8 veckor kvar).
Tack för att du berättade och Stort Grattis igen till er SON!
Här ska det renoveras kök med, de kommer sätta igång den 1/6, så vi håller på som bäst att titta ut bänkskivor, kanel och skåp vi med
Gårdagen tillbringades i källaren, vi renasde ut ALLT!!!!!!!!!!!!!!! Fatta hur mycket det blev!!! Shit pomems frittes säger jag bara! Sen stack vi till återvinnings stationen vid Norrtull och dumpade allt, bara det tog sin lilla tid...
Ut till Bauhaus och fixa trätrallar och grejor till terassen och sen hem igen. DÅ kör vi i gång med alla garderober, och fullkommigen tömmer dem på skit!
Jag bara kastade kastade o kastade massa grejor, visst sved det lite, men har jag inte haft användning för det eller haft det på mig på de senaste 6 månaderna så rök det!
Nu har maken en lika stor hög att åka iväg med idag! Tur att han är arbetsbefriad!
Detta medför att bebisen nu har fått massa plats i garderoben till dennes kläder.
Måste säga att det blev riktigt roligt att städa så en hel dag, man var så himla nöjd och jag fick sådan energi av att hålla igång och fixa och dona
Underbart att ha det gjort med. (Mitt initivativ, maken skjuter alltid på dessa saker)
Nu sitter man med värdens träningsvärk i rygg och till och med bäcken
Men det gör ingenting! Snacka om att jag hade sammandragningar igår när man bar o konkade alla kartonger och alla skit som skulle slängas, jag trodde Pick'n skulle komma en stund där... ha ha ha Men det gjorde han inte, lydig liten bebis som lyssnar på mamma när hon säger att han snällt ska stanna kvar
Annars mår jag med kanon, previs som Frullan och Borren
Inga besvär direkt, utöver de vanliga som man "ska" ha...
Gravid vatten gympan i fredags var det absolut BÄSTA jag gjort på länge, helt fantastiskt bra! Inte jobbigt alls och man fick massa frukt och annat got ti pausen. Sen var det avslappnignövningar inför förlossningen i vattenet och instruktören simmade tunt i poolen och masserade rygg och bäcken delen på kroppen, jag bara njöt och kände mig så glad, lugn, avslappnad och trygg! TIPS!
Spännande med alla BIM och de kommande symptomen
Jag kommer följa er med spänning! Hålla tummar och tår!
Moppy underbart att ni har berättat nu!
Liten, London är sjukt bra när det gäller shopping, men man måste ha stora plånboken eller alla plastkorten med sig
Jag inbillar mig hela tiden att ett Pund är 10 kronor, men så är det ju inte....
BS; synd att ni inte hittade något bra objekt, men det kommer ska du se, vi letade efter vårt boende i 1 1/2 år inann jag bara sa nu får det vara nog, jag skiter i vad det kostar, här ska jag bo o detta ska jag ha....
Nu ska jag jobba lite