• Izunia

Glitter tråden...3

Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!

Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)

Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html

• Svar på tråden Glitter tråden...3
  • Izunia

ja var tarta blev uppäten snabbt! Den var fruktansvärt god!! Det var en chokladtarta med passions mousse!! :D och sugerpaste..

Vad bra med blien jess! Kul att ni far sa bra pris ocksa.
    Jag har suttit här och klurat hur jag ska göra med mitt pendlande. Tagkort fran Lund är svindyrt (2050kr) samt att det tar langtid och taget alltid är försenade.

Da tänkte jag parkera pa Malmö Syd parkering (som jag inbland gör) men det fanns inga platser pa manadsparkeringen förrän in juli!! :o

Nästa steg är att dela ett Pendelbrobizz men en annan tjej och alltid köra över. Sparar mig tid och är bekvämare och kanske kommer att kosta mig ca 2000 i manaden.

ja det är min dag sa langt!
    Imorgon ska jag stiga upp kl 03.... great!

• Yllo

Iza, jag tror nog att jag då hade åkt med den där tjejen

Har du hört något om klänningen?? *ivrig som en hundvalp med något gott i närheten*

• Izunia

ylva man aker inte tillsammans (eftersom man alltid har olika arbetstider) men man har 2 brobizz registerade pa samma namn fast 2 olika bilar. Da kommer man ner pa billigare kostnader snabbare. Det ska jag fixa sa fort jag kan. Hon flyger nu sa tills imorgon far jag parkera bilen som vanligt och betala med rabattkort.

Har inte hört nat om klänningen än!

• Yllo

Oki, jamen då har du ju egentligen bestämt dig Ta det däran brobizz, visserligen sparar du bara ca 50 kr om man jämför med tåget, men du slipper alla förseningar och väntetider och det är mycket värt det med

• Izunia

ja abslout värt det!! Men eftersom jag ska iväg redan i morgon bitti sa hinner jag inte fixa med det utan far bara ta taget. Men det löser sig!

Har ni inte facebook? Registrera er pa facebook.com. Man hittar hur manga gamla vänner som helst!

• Ammo

Är så lat så jag hade också valt bilen
    Hatar att gå upp tidigt och sen knalla iväg till tåg mm, nej fy vad jobbigt.

Tog kort på magen idag:
    www.familjeliv.se/krypin/ammo/galleri.php
    Går in i vecka 36 idag. snart bara en månad kvar till den 7:e .....aaahhhh...

Har fått meddelande från Chili72 i min gästbok på FL, kommer ni ihåg henne?
    Jag skrev tillbaka att vi fortfarande håller ihop och att hon skulle titta in här

• Izunia

oj är det bara 1 manad kvar!!? :o

Du är ju inte saaa stor. :) Det är ju bara bra. Du har bara magen!

• Izunia

Chili72 är väl samma som Tiger 72 och sa bytte hon väl namn igen..krangel med datorn.

• Victory

Ja, nu är det mindre än en månad kvar till 1-årsdagen, Ylva! Än har jag inte planerat allt men det lutar åt att jag överraskar D med att vi åker bort nånstans och bor på hotell. Eller (om han jobbar, vet inte det än men det är mycket möjligt) så blir det en romantisk middag här hemma. Vi fick ju tre olika viner i bröllopspresent, en som ska öppnad på 1-årsdagen, ett som öppnas på 5-årsdagen och ett som ska sparas ända till 10-årsdagen! Så det blir väl till att öppna 1-årsvinet! Sen tänkte jag också beställa en likadan tårta som vi hade till bröllopet, det blev inget över att spara, tyvärr.

• Ammo

Ja chili72 är Tiger72 om jag minns rätt.
    Visste inte att hon var gravid då, hon fick en dotter i januari.

Åh vad mysigt det låter nu när ni planerar er ett års dag!
    Vi lär ju bara kunna fira hemma eftersom vi har bebben då.

Det är många som säger att jag är liten. När man ser magen på korten när den är bar så ser den ju stor ut, men klär jag mig i tex svarta tröjor så ser jag rätt liten ut, får höra det nästan varje dag. I går sa en: du har väl flera månader kvar...
    Rätt skönt att få sånna kommentarer eftersom jag känner mig som en jätte.

Skulle varit barnvakt ikväll men syrrans minsta åkte på 40 graders feber efter vaccinationen, stackan.

I morgon ska jag på fotboll!! AIK- Helsingborg.
    Brukade ofta följa med förut men har inte gått på evigheter nu. Det lär ju bli sista gången på ett tag dessutom. Sen blir det middag hos svärmor.

Vad ska ni göra i helgen?

Svar på tråden Glitter tråden...3