Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Izunia, neeeej, fick inget mail :( Vill så himla gärna få det, skulle vara perfekt inför min och medarrangörens dejt i morgon. Skickade du till gemligt@hotmail.com ? Min Frogspacemail funkar inte längre.
Kram, G
det var den adressen jag skickade till... skickade igen och fick den tillbaka... :(
Ylva din klänning kommer nog fram pa mandag. Frakten blev 77kr.
Nu är jag färdig med mina buketter!! :) de blev jättebra! haha... är ganska nöjd. det gick väldigt fort jag jag lyckades pa första försöket. Ska bara göra 2 corsage till sen är jag klar! Ska försöka lägga ut bilderna ikväll! :D
Synd att ni bor så långt bort Victoria annars hade ni kunnat ta henne på prov.
Nu har jag bara 3 dagar kvar på jobbet nästa vecka!!!
Denna vecka har varit kämpig jobbat över 50 timmar, men snart är det över....
Ja, det hade vi kunnat! Hade varit roligt med en kompis till Laban!
Du får inte jobba ihjäl dig nu, Jess! 50 timmar bör man ju inte jobba även om man inte är gravid! Och du ska snart föda!! Men skönt att du snart blir ledig! Lova att vila upp dig då!
Själva har vi renoverat idag, slipat väggar. Men nu väntar vi på några bekanta som skulle hälsa på. Hatar när folk inte kommer när de har sagt, de skulle komma kl. 15 och nu är den snart 16!! Fattar inte folk att vi har annat att göra!??
Det har löst sig med katten! Syrran satte ut annonser och 5 st svarade direkt så en dam var och tittade på henne igår och blev kär direkt så hon tog henne med på stört.Hon hade även hämtat en annan katt på ett katthem så hon får sällskap. Hoppas det funkar bara.
Jag lovar att vila upp mig efter onsdag. Ska troligtvis åka till landet hela nästa helg och ta det lugnt.
Är lite putt på Martin just nu. Han kläckte ur sig i går kväll att han skulle till en kompis på middag, dricka någon öl och titta på fotbollen på tv samtidigt. Skulle vara där kl 16 så han kunde komma hem tidigt. Hade jag vetat om detta i i veckan hade jag också försökt planerat upp min kväll med kompisar och melodifestival, men nu hade ju alla redan planer.
Ringde M vid 20 och frågade om jag skulle hämta honom till 21 eftersom jag sagt att jag ville inte sitta själv hela kvällen, han sa ju att han skulle bara dit ett tag.
Men då hade de fortfarande inte börjat äta, så till 21 skulle han inte vara klar.
Självklart får han träffa sina vänner, det är inte det jag är sur över, men karlar har ju ingen förmåga att planera i tid!
Jag la mig i badet och skrev sen ett sms att han får ta sig hem när han vill och det får bli med tåget för jag ska kolla på tv.
Så nu sitter jag här själv, sur och har inte ens godis att trösta mig med
:( jag hatar ocksa när folk inte kan organisera sig...med tiden. Här kommer iaf nagra fa bilder pa mina buketter.. :)
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/blommorbrlloptheaampzoli.msnw
Yllo: Ocicaten är väldigt social av sig och älskar mycket uppmärksamhet. De följer en som en skugga hemma och är väldigt hundlik
Tack Victory!
Håller med dig Vicky! Jag avskyr när folk är sena, själv försöker jag alltid passa tider... dock höll jag på och blev galen på B igår. Jag hade avtalat med hans f.d. svägerska att vi skulle komma om ca 20 min med tårtorna... men tror ni att vi hann i tid?? Nejdå, B fastnade med näbben och jag fick tillslut ta tag i jackan hans och släpa iväg honom
Dålig stil av M att inte kunna säga till i tid och planera lite bättre Jess Jag tycker du gjorde helt rätt i att ta dig ett bad och sms:a att han fick ta sig hem på egen hand!
Tårtorna jag gjorde till gårdagens konfirmation gjorde succeé Oj, vad fotograferade dom blev, tårtorna alltså
Flera frågade vilket konditori som gjort dom och när dom fick veta att det var jag som gjort dom tyckte dom att jag skulle sadla om till konditor istället. Fick också flera förfrågningar om att göra tårtor på beställning *ler glatt och stolt* Ni kan säkert gissa att jag kände mig väldigt mallig
B håller på och försöker installera kameraprogrammet på datorn, än så länge har han inte fått det att fungera.. men så fort vi får igång det så ska jag lägga ut bilder på tårtorna.
Åh, vilka fina buketter du gjort Iza!!!
Du kanske skulle blivit florist istället för flygvärdinna
Och jag är jättenyfiken på alla dina saker du pysslar med Yllo, du måste ta kort!
M kom hem vid 23.00 tiden i lördags, då hade han tom tagit tåget och sen gått hem från det, och det är en bra bit, vet inte om bussen inte hade gått, men jag sa att jag hade faktiskt kunnat hämta honom vid tåget i alla fall.
Tycker melodifestivalen var den sämsta hittills, det var ju knappt ett enda bidrag som var bra.
Hon som vann var ju helt ok och Ukraina som kom tvåa med sin galna låt var ju så urflippad att man kunde ju bara skratta .
Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobbba!!!
Känns ju helt sjukt när man sitter i telefonmöte och alla pratar om vad som komma skall med kampanjer mm och jag ska inte göra något....?!M sa igår också att f*n vad skönt att slippa jobba, men det är så konstig känsla nu innan man fått bebben att jag kan inte fatta att jag inte ska gå till jobbet snart.