Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Ammo: Tror det e för att du är inloggad och när jag tog bort behörigheten så var de kvar på bilderna så därför..
Yllo: Tack! Det var den enda klänningen jag hittade sista minuten
Hade lite panik i slutet då magen växte och jag kunde inte beställa nåt
Det e ocicat. Men den bruna är inte standard och ser ut som en burma men han är en ocicat på alla sätt förutom sitt utseende. De brukar annars vara prickiga som Rossi.
Spännande Tiger! Snart står du där Man blir ju avis då det e en oförglömlig dag!
Chili: Hur är ocicaten i sin läggning? Som siamesen eller burman eller?? Åhhh milda marsvin vad sugen jag blev på katt nu
Hej! Ser att vi fått finfrämmande här i tråden!
Grattis, Chili, till bröllop och barn! Jättefina bilder, både på bröllopet och allt det andra!
Och ett stort lycka till Tiger! Tänk att det snart är dags för dig också! Vad tiden går! Och superfin hemsida! Ha en underbar dag!!!
/Viktoria
Ylva jag ska skicka paketet nu!
Nu är jag hemma och ska vara ledig till tisdag!! :D Ska ju pa bröllop pa lördag!
Alltsa imorgon har jag en massa buketter att göra vilket innebär att jag är nervös! Ska ta bilder och lägga ut när jag är klar!
Yllo eller ni andra, är det någon som vill ha en katt, gratis?!
Min syster sitter i knipa. Hon har haft 2 st sen de var små men sen hon fick barn själv så känner hon att hon verkligen inte har tid med dem längre. Hanen (Tusse) är ok för han sköter sig själv och är mest ute hela tiden, kräver ingenting. Men honan (Skrållan) vill gosa och ha uppmärksamhet vilket ingen har tid med.
Så för att hon skulle få det bättre så gav hon bort henne förra året till en familj. De hade inte skrivit papper på ägarbytet för hon ville ju se att det funkade. Allt har gått bra och katten har trivts men nu har barnen i familjen utvecklat allergi så nu i helgen fick syrran lov att ta hem henne igen.
Hon vet inte vad hon ska göra nu för hon vill henne bara väl och hoppas på att någon kattkär person vill ta henne så fort som möjligt.
Hon är världens snällaste, kan dra henne i svansen utan att hon bryr sig.
Hon är lite långhårig, blandning av norsk skogskatt och bondkatt.Vit, brun och grå fläckig, jättesöt.
Det blev ett långt upplägg. Men om någon av er är intresserad eller om ni känner någon som skulle kunna ta hand om henne så snälla säg till, syrran är desperat.
Åhhhh Jess!! Jag hade gärna tagit henne, men då hon är lite långhårig så funkar det inte Jag är allergisk mot pälsdjur men tål orientaler (burma, siames o.s.v) men inte bondkatter/norskskogskatt *snyft*
Iza: Dina buketter kommer att bli jättefina! Fast det kanske är bra att vara nervös ändå Själv ska jag på konfirmation på söndag och ska göra tårtorna till den. I kväll ska jag fylla den ena tårtan och så måste jag nog ringa Cake and Design och fråga om jag ska börja göra rosorna till den andra tårtan redan i kväll eller om jag kan göra dom på lördag *funderar* På lördag ska jag dekorera den första tårtan och sedan iväg till C & D och få "hjälp" (moraliskt stöd) med den andra tårtan
Härligt att klänningen äntligen är på väg!! Undrar om den kommer idag eller om den dyker upp på måndag.
Såg ni kvalet till Melodifestivalen igår? Jag försökte mig på det, men somnade i soffan efter de 8 första bidragen Insåg att det var lika bra och krypa till kojs istället för att kämpa med att försöka hålla mig vaken...
Åh, vad synd Yllo. Jag är ju också allergisk mot katter. Det funkar bra bara jag inte gosar med dem och sen tar i ansiktet.
Men ni får gärna höra er för på jobb och med familj och vänner om det är någon som skulle kunna tänka sig att ta henne!
Jag plöjde faktiskt igenom melodifestivalen igår, och jag lovar dig Yllo att du missade verkligen ingenting!!!
Det var det värsta jag hört på länge. Om du hörde de 8 första och tyckte illa om dem så kan jag säga att alla 28 var lika dåliga. Varken Norge, Danmnark eller Island gick vidare vilket är dåligt för oss när det gäller röstningen sen.
Åhh, jag hade gärna tagit över katten! Vi har ju redan en katt som också är blandning av norsk skogskatt och bondkatt och han är hur mysig som helst! Riktigt sällskapssjuk och kräver ganska mycket uppmärksamhet! Men det räcker nog med en katt för oss och det är inte säkert att de skulle gå ihop heller. Visserligen är han kastrerad men han är 11 år och inte så van vid andra katter. Sen bor vi ju inte i Stockholm heller...
Jag såg bara några enstaka bidrag från semifinalen, hittade ingen anledning att se allt så jag gick och la mig. Det är tillräckligt många bidrag att plöja igenom i finalen, det får räcka!
Ähhh.. det gör väl inget att inte de övriga nordiska länderna gick vidare till final Dom får ju rösta ändå