Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Ylva din klänning är här!! Antar att det är din da det fanns en lite glipa i paketet och klänningen är röd! :) Har inte packat upp den.. men är väldigt sugen!! :) Du far nog ta och maila mig din adress igen sa skickar jag den idag eller imorgon! :)
Hej tjejer!
Ser att ni fortfarande håller ihop. Härligt!
Träffade på Ammo på FL då jag tyckte namnet var bekant och när jag gick in på sidan så såg jag att det var Ammo. Kul att hon väntar barn!
Nae Tiger72 är nån annan. Hon skulle gift sig nu i Maj. Brukar skriva då och då till mig i min GB. Det borde komma bilder på henne snart. Mina bilder ser ni på Selin07. Gifte mig den 9 September i Istanbul. Bilder finns här!
www.familjeliv.se/hem/selin07/galleri.php
Jag råkade bli gravid och var i vecka 24 när jag gifte mig Fick sälja klänningen jag hade köpt..
Nu har jag en liten tjej som är snart 4 månader som heter Elin. Dagarna går för fullt med henne och det underbart. Annars håller vi på och letar hus och nu på allvar. Det blir nog Järfälla tror vi och håller på och budar på en just nu. Så får se.
Ha det så gott tjejer! Jag tittar in lite då och då när jag har hittat er!
Kram!
Selma (Chili72)
Izunia! Ser att du är busy med resor och återhämtning (var har du varit? Är säker på att du berättat men jag har guldfiskminne och är själv jetlaggad). Minns att du ordnat en del babyshowers, nu är det jättedags för min egen fabulous vänninnas dito och JAG har tagit på mig ansvaret. Snälla kan man få en liten recap? VAd bjöd ni på och viktigast av allt, vilken typ av lekar lekte ni? Skulle gärna hitta på nåt utöver skvaller och mat. 'vore sååå tacksam för en liten redogörelse. Kram, G
PS: Ni andra som ställt till med babyshowers får superdupergärna tipsa!
Och ps ps sorry och tack för att jag lånar er tråd.
Hej Gem! Har varit lite franvarande fran "En plats i solen" da jag knappt haft tid framför datorn... :)
Jag har varit lite överallt i världen nu.. I lördags akte jag till Grekland och sen var vi i Zürich, Alborg, Stavanger, London..Var borta i 3 dagar. Nu ska jag snart iväg till Manchester.
Jag ska maila dig alla lekar. Din mailadress finns väl pa er hemsida?
Ang mat at vi en buffé. Tänk pa att om det är manga gravida pa babyshowern sa servera mat som gravid kan äta! ;) Vi hade dessutom vin + alkofritt vin och annan dricka. Eftersom vi visste att det var en flicka gjordes tartan i rosa samt alla ballonger i pearl och pink! Vi hade ett Nalle Puh-tema - Inbjudningskort, tallrikar, favours (pasar med badtillbehör och choklad), servetter, dukar etc....
Vi hade kanske 5 lekar (som jag ska maila). Efter sammanlagda poäng utsags en vinnare. Till den hade vi köpt en liten gava.
Kram!
Selma!!! Grattis till din lilla flicka! Sa fantastiskt! Och ett stort grattis till bröllopet. Vad roligt med utlandsbröllop! Vad blev det för klänning? Tyvärr kunde jag inte se nagra bilder.. :(
Izunia nu ska du kunna se bilderna
Det blev en gravidklänning från Aspera som var enklare Det blev kanon även om det inte blev som jag hade tänkt mig!
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er.
Jätte kul att ni fortfarande håller ihop.
Har kikat ni i er tråd lite då och då.
Är inte inne så jätte ofta på BT och ännu mindre på FL.
Men nu såg jag att Chilis och mitt namn tiger72 dök upp i er tråd.
Nu kan jag berätta vad jag heter Sara Jakobsson blivande fru Cederhav.
Har ju inte så långt kvar nu.-D
Här är länk till vår hemsida så kan ni få se hur vår familj serut.
sara-jonny.weddingannouncer.com/
Här på denna sida kan ni se vilken klänning, min ring, bukett m.m.
http://www.brollopsguiden .se/gallery/gallery_view.php?gallery_id=589
Mitt stora problem nu är vilken frisyr jag ska ha.
börjar bli nervös nu inte så långt kvar.
Måste säga Grattis till alla tror jag
Grattis Izunia och Blue Topaz som har fått jobb.
Grattis till alla er som fått nytt boende
och grattis till Ammo som ska bli mamma.
Har känslan av att jag missat något.
Så grattis till er alla.
Kram Sara/Tiger72
Hej Sara eller Tiger som vi kanske är mest vana vid!
Vad roligt att både du och Chili tittar in igen!!!:)
Det var ju ett tag sen så vi blandade tom ihop era namn. Men det är ju du som bytt lite inte Chili.
Hur känns det nu, börjar det bli pirrigt i magen....inte många dagar kvar till bröllopet!
Izunia: Supergulligt! Min mailadress är gemlig@hotmail.com
Och... välkommen in till lyxtråden anytime ;) Kramar, G