Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Idag fyller min älskling 32 år!
Syrrans lilla Rasmus sov hos oss i natt så vi vaknade redan 06.30, hua.
Sen har vi storstädat hela huset för att kl 15 kom det gäster. Det var min och M familj och vi hade alla lagt ihop till en stor gasolgrill!
Av mig fick han även en Fred Perry tröja.
Vill Bosse ha fler barn? Hoppas verkligen ni får chansen att få ett gemensamt också.
Vi var ju och tittade på en bil igår, hann inte med båda. Tyvärr så var allt kanon utom klädseln, den var såååå äcklig. Ljusbeige men med så mycket stora fläckar som man inte skulle få bort, så den hoppar vi nog.
Nu är vi helt slut, håller på att fixa lite inför morgondagen då vi ska ha lite fest här hemma. M har så stor umgängeskrets så det blir ett gäng på 25 pers. Det tråkiga är att jag har bara kunnat bjuda 4 kompisar, skulle jag bjuda alla mina så blir vi minst 40 pers, vilket är lite väl många för en Valborg/födelsedagsfest hemma.
Det låter väldigt kallt att simma i den där kanalen, vad är det för knasbollar som hoppar i vattnet då?
Hej tjejjer, här var det full rulle!
Jag har varit ensam med Leo den här helgen igen (plus att tomas åker till hamburg i veckan också) men vi har haft kul ändå =).
Den andra tärnan, Louise kom hit i fredags och sov över. Vi planerade möhippan och i lördags var vi i stan hela dagen och strosade och shoppade. Skitgullig tjej verkligen!
Idag har mamma varit här och vi har gått på prommis och fikat.
Nu kom dock älsklingen hem igen och vi ska mysa (och tyvärr göra färdigt deklarationen och räkningarna också)
Har ringt runt till alla möhippedeltagare idag också, skumt att ringa folk man aldrig träffat! Hoppas bara att upplägget och priset passar alla!
Kramsi
imorgon ska vi ocksa ha grillfest! Lite mysigt sadär. Vi äger ocksa en stor gasolgrill (pa Andis initiativ!). Det var ett maste fran hans sida! :)
Nu har jag sytt färdigt min klänning och den sitter som en smäck! Jag skulle bett A ta kort.. Far ta det en annan dag.
Jag tycker det är sa jobbigt att börja tänka pa att planera barn.. Vet liksom inte när det passar in i mitt schema.. skämt asido, men jag kommer aldrig att vara redo! shit fatta vilket ansvar! :D
Jag hoppas verkligen att ni far chansen Ylva. B vill väl om du vill?
Nu ska jag hoppa framför var 50"! ;) God natt!
Grattis Martin! :)
Hälsa och gratta i efterskott, Jess! Kul med fest. Själv har jag blivit så sällskapssjuk på sistone. Nu jobbar D ikväll men jag ska till några vänner och grilla.
Haha, ja, de som simmar i kanalen är mest sportdykare, de har ju våt/torrdräkt på sig i alla fall!
Trevlig valborg på er!
Trevlig valborg! Nu ska jag marinera! :)
Ja trevlig valborg!!
(sitter ensam på kontoret och jobbar lite, otroligt skönt!) Men ikväll ska vi till Södertälje och grilla hos ngr kompisar! =)
Han tackar och bockar för gratulationerna
Står och håller på med alla förberedelser inför kvällen. HUr fasiken beräknar man snittar till 25 pers?!!
Ska bjuda på lite av varje, de får själva ta med kött att grilla men vi står för resten.
Ja när sjutton blir man redo för barn?!
Jag tror bara det är Victory som har den där otroliga längtan, visst längtar jag med men jag känner mig absolut inte redo, haha och det ska jag säga som ska ploppa ut en knodd om några veckor, hjälp!
Nej nu måste jag fortsätta med potatissalladen.
Trevlig valborg!
Iza, jag har inte alls känt att jag längtat efter barn tidigare. Tyckte att det helt enkelt inte var "min grej". Men för drygt ett år sedan, kanske ett halvår innan bröllopet kände jag mig redo. Och även om man aldrig blir riktigt redo (inte ens Jess är det ju ) så blir man nog det i samma sekund som den lill* tittar ut!
Vi hade en trevlig grillfest igår och D kom också halv 10 när han slutat jobbet. Men oj, vad mycket dricka det blev... Vaknade inatt av att jag mådde illa. Men nu på morgonen känner jag faktiskt ingenting, trodde jag skulle vara jättebakis!
Nu ska jag bara ha en lugn och skön dag men lite påtning i trädgårn tror jag!
Jösses vad trött jag är idag, gäsp!
Vi blev närmare 30 pers + barn igår.
Det var en jättelyckad fest och alla berömde oss för både huset och maten.
Jag satt nog inte mer än max 30 min från 11-04 igår, så gissa om jag ver slut i kroppen. Kan knappt gå idag.
Blev lite irriterad mot slutet (utan att visa det) men de flesta gick runt 01 tiden vilket jag tyckte var lagom för då började jag bli trött. Nej då stannar ca 10 pers kvar till 04!
Jag var inte trött i huvudet men jag hade så ont i rygg och fötter så jag kunde ha grinat. Och när jag försökte pika lite och sa att -åh vad trött jag är..... så sa de - men gå och lägg dig då det gör inte oss nåt...
Jag vaknar ju om någon tappar en knappnål så den idén uteslöt jag direkt.
Och hallå, det är väl ändå jag som bor här, är värdinna för festen och dessutom HÖGGRAVID HALLÅ, accetptera att man kanske går hem då....
Men vinet och ölen flödade så det snurrade väl tillräckligt i deras huvuden för att fatta vinken.
När det väl vad dax att röra på sig vid 03 tiden så fick de ju ingen taxi förens 45 min senare, då var det faktiskt jag som beställde dem, det var i alla fall en av dem som ville hem då så jag beställde åt alla.
Som tur var var det mina och Martins närmsta vänner som var kvar så det gjorde mig inte så mycket, vill ju inte slänga ut dem heller men de borde tänkt lite mer på mig kände jag.
Men det sköna var att jag städade undan nästan allt i går kväll så idag var det bara golvet kvar som Martin nu har fixat.
Nu har vi i alla fall fixat klart deklarationen.
Väntar bara på att det ska bli kväll nu så jag kan gå och lägga mig. Kommer inte göra många knop idag.
Hoppas ni fick en trevlig Valborg ni med. Jag hann tyvärr inte se någon brasa igår