• Izunia

Glitter tråden...3

Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!

Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)

Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html

• Svar på tråden Glitter tråden...3
  • Izunia

Jag fick min klänning igar förresten!! Den är super fin och idag ska jag bara sy in den lite vid blixtlaset. Inga problem. Men klänningen gar mer i brons/guld/grön än brun sa jag har bytt min nyinköpta bruna väska till en likadan olivgrön. Vet fortfarande inte om jag kan använda min bruna hatt som jag köpte i australien. Den kanske skär sig lite... :(

• Yllo

Ska vi göra ett nytt försök med den Iza? Nu börjar det ju närma sig med galan.. och det tar ju ändå lite tid att sy upp den.

Kul att din klänning kommit i alla fall Är det väldigt stor skillnad i färgerna på hatten och klänningen? Tänk på att du kan ha två bruna nyanser, bara dom går i samma ton.. d.v.s varma eller kalla toner.

• BlueTopaz

Kul att klänningen blev bra Iza, även om man inte till 100% kan lite på att ALLT blir rätt på ebay.. ;)

Ikväll kommer den andra tärnan till mig och vi ska planera möhippan. Hon ska sova över också då vi bor jättelångt ifrån varann. Blir intressant då vi bara träffats kort en gång! =)

Spelade Wii här på jobbet igår (månadsmöte) fy fan vad kul!!! Dessutom var jag ganska så duktig och spöade rätt många.. hehe. De blev nog lite chockade över att se mina lite mer "aggressiva" sidor haha.

Det finns ingen uttalad dresscode här på kontoret, men min chef och säljchefen (den andra delägaren) går alltid i kostym så jag får förhålla mig till det. Jeans och tröja är inte ok förutom de dagar vi inte har några möten eller besök (som idag) Standard har jag på mig svarta byxor och skjorta och då och då kavaj. Jeans skjorta och kavaj kan funka också. Men på sommaren kan man ju inte klä på sig så mkt.. Därför var jag ute och letade mer "dräktaktiga" kjolar och de finns ju inte direkt på HM och liknande..
    Hittade iaf en hel del så nu ska jag väl vara garderad i sommar! =)

• Yllo

Kul att du hittade något i allafall Karin! Själv tänkte jag kika om jag hittar någon fin topp att ha på konfirmationen om två veckor när jag ändå ska till Skärholmen och leta present idag. Tänkte ha ett par gräddvita byxor och så någon topp till det, vill helst inte klä mig helt i vitt, annars har jag en jättefin vit topp hemma.

• Izunia

ylva!!! Jagh ar fatt en paminnelse om nan klänning fran Kina! Jag fattade först ingenting. De vill ha betalningfaktura, av statistisk nummer och förskottsbetalning av tull och moms. ????

Är din klänning fran TAICANG??

• Yllo

Öhhh... Ja du, det var en bra fråga.. Jag minns inte längre och tyvärr finns inte den auktionen kvar på min sida på ebay att jag kan kolla

Jag fattar inte heller vad dom är ute efter.. Du betalade väl in till dom i samband med att vi vann auktionen *kliar mig fundersamt i huvudet* Fast jag är ju inte så hemma på ebay heller, vet inte riktigt hur det funkar.

• Yllo

Fast jag hoppas ju att det är min klänning som äntligen är på väg

• Yllo

Var kommer påminnelsen ifrån?? Kan man ringa och fråga vad det handlar om? Kan det vara så att min klänning fastnat i tullen och att det är det dom vill??

Har för mig att min klänning beställdes från TAICHANG.. men är inte helt 100 som sagt.. men ju mer jag tänker på det desto mer känns namnet bekant.

• Yllo

Oj, vad ivrig jag blev nu!! För att inte tala om hoppfull

Svar på tråden Glitter tråden...3