• Izunia

Glitter tråden...3

Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!

Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)

Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html

• Svar på tråden Glitter tråden...3
  • Yllo

Iza: Jag lyckades inte ta mig in på BT igår e.m. så jag mailar min adress i dag istället Åhhhhh.... milda marsvin vad jag är spänd på att få hem min klänning och prova den!! Jag hoppas så att den passar och ser ut som jag tänkt mig *tuggar nervöst på naglarna* Egentligen vill jag bara skrika "Öppna, öppna, öppna och säg hur den blev" *fniss*

Visst tar jag det hela lungt, men det har nog inte så mycket att göra med att jag hunnit smälta det, utan för att min mamma alltid sa "Det lönar sig inte att gråta, man blir bara rynkig och ful". Livet har gett mig många hårda slag så varför gräva ner sig för ytterligare ett? Inte mår jag bättre av det, däremot om jag kan hålla en positiv attityd och försöka leva som vanligt så tror jag att det kommer att gå bättre. Förhoppningsvis blir det bara en operation till

Kul att ni båda tittat in Selma/Chili och Sara/Tiger/26maj2007 Vi har saknat er båda två!

Selma: Jag kunde inte heller se några bilder, det stod att mappen var tom

Sara: Vilket vackert efternamn du snart får! Mina tankar gick omedelbart till havsdoftande cederträ och det triggar min mest romantiska ådra *mmmm... drömmande och njutande*

• chili72

Tiger: Kul å höra från dig! Undrade just vart du hade tagit vägen och om brölloppet blev av. Åh så spånnande så snart är du brud!! Vilken fin hemsida! Ska lägga upp på favoriter. Ni kommer att bli ett vackert par

Yllo: Hmm..skumt nu har jag tagit bort alla behörigheter..

Provar igen..

www.familjeliv.se/hem/selin07/galleri.php%F6llop

Annars gå in på:

www.familjeliv.se

Och gå till fliken Medlemmar och sedan sök på Selin07 så kommer du in på min sida. Den ska vara öppen nu

• chili72

Nåt är galet jag återkommer...

• 26maj2007

Ammo

ja man är ju lite nervig nu.

Jonny blev kidnappad förra helgen.

Yllo

ja det är ett fint efternamn. tyckte även han på PRV som var och prata på radiomalmöhus.

Tog lång tid innan vi kom fram till något som passa oss båda i smaken

chili72

Hoppas det är bra med dig också var ju ett tag sen.

man måste vara inloggad på FL för att kunna se dina bilder.

• Yllo

Jag ser de andra bilderna på Chilis sida, de med båten, Elin och magen.. men inte bröllopsbilderna

Ja du Sara, jag kan förstå att du börjar bli nervös nu.. inte så många dagar kvar Själv var jag rejält nervös veckorna innan bröllopet, men själva bröllopsdagen var jag kolugn medan Bosse höll på att krypa ur skinnet av nervositet Trodde inte att han skulle vara så nervös med tanke på att han hade gift sig en gång tidigare *ler busigt*

• chili72

Yllo nu ska du se alla flikar hoppas jag

• Ammo

Jag har kunnat se bilderna hela tiden, men det kanske beror på att jag är inloggad på FL?!

Sara, Är allt klart nu då inför dagen d?
    Jättefin bröllopssida!

• Yllo

Chili!! Vilken vacker klänning du hade och va fina ni var
    Älskade dina kissor också.. vad är det för ras? Bayliss liknar väldigt mycket på min älskade Chocko och jag skulle gärna ha en samma likadan kisse igen. Chocko var en Burma (fast inte helt renrasig då hans mormors mormor varit ute och slarvat med en bondkatt)

• Yllo

Iza!! Jag har mailat dig på hotmailen

Svar på tråden Glitter tråden...3