Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Vad roligt, Ylva att du fick så mycket beröm! Nu är jag också sugen att få se (och förstås att få smaka... )
Jag har jättemycket att göra på jobbet men noll motivation! Är trött efter helgen, vi har äntligen tagit tag i renoveringen. Men vi hann förstås inte allt vi hade tänkt. Och några gräl blev det också, men det hör väl till...
Iza: Dina buketter var kanonfina!! Du skulle helt klart ha blivit florist istället
Bilder har jag... men jag får ju inte in dom i datorn
Ja, det glömde jag ju säga: Jättefina buketter, Iza!!!
tack ska ni ha!! Jag kunde inte sätta in fler bilder.. men jag jobbar pa det!
Ylva jag vill ocksa se dina tartor! Du kanske ska bli konditor!?? :D Det var flera pa bröllopet som kommenterade blommorna.. Jag fick ju bara ta at mig äran! haha! :)
Visst är det en skön känsla att ha gjort något så bra att andra bara öser lovord över produkten
Jag pöser fortfarande av stolthet över allt beröm jag fick igår *myser av den rosa luddiga känslan*
Haha, vad mkt dolda talanger alla har! =) Iza, din bukett såg ju precis ut som min, som var gjord av bernzons blommor.... ;)
Jag vill se bilder från bröllopet och på din brun/ gröna klänning också!!
Vad kul att höra från er tiger och chili!! Se till att stanna kvar den här gången! ;)
Jag sitte rpå jobbet med stora högar runt mig typ, men ibland måste man ju få pausa här.. hihi
Jess, varför ringde du inte oss i lördags? Vi satt ett gäng hos oss och grillade och kollade på festivalen. Du är alltid välkommen som du vet!
Jag var på kryssning i fredags med 15 andra tjejjer. Jag kan knappt minnas sist jag hade så jäkla roligt!?? Jag hade ont i smilbanden dagen efter (märkte jag när jag låg i bubbelpoolen i flera timmar.. hehe) Stukade dock handleden på ngt konstigt sätt märkte jag på lördagsmorgonen.. ;)
Vi bodde i samma korridor som ett gäng på 27 grabbar.. ganska trevligt kan man väl säga haha..
Nej, back to work! =)
sorry att jag inte hinner kommentera allt.. =(
jag har faktiskt inte manga bilder pa mig själv fran lördags.. men jag ska leta upp nagra..
Vad kul att ni hade en san fantastisk kryssning!! Jag märkte ocksa konstiga blamärken efter lördags.. kommer inte ihag.. :)
Uscha ja, tala inte om arbetsdagen! Min dag har varit jättestressig. Mitt skrivbord synns inte ens under allt arbete som jag har att göra och trots att jag kom redan kl 6:30 i morse och gick hem kl 14 så har jag endast hunnit skumma av ytan *pust*
Iza: Klänningen kom idag. Jag tvingade iväg B så fort han kom hem för att fara till posten och hämta ut paketet (vilket han muttrade ganska bra över) ... MEN.. det enda som stämmer är att den är röd, axelbandlös och lång.. resten är fel *snyft*
Klänningen har inte dragkjed i sidan och snörning i ryggen, endast snörning. Det fanns ingen sjal med. Den är minst 2 nummer för stor och minst 20 cm för lång (trots underkjolen från brudklänningen och 10 cm klackar) + att den inte har ett 10 cm släp utan ett släp som är lika långt som brudklänningen min Inte heller dekorationen stämmer överens, för att inte tala om baksidan.. där finns det inte en enda likhet med den som jag ville ha *snyft*
Jag provade klänningen och B snörde åt så mycket som det gick och ändå kunde jag utan problem snurra runt klänningen på kroppen. Kommer nog att lägga ut den där klänningen till försäljning och se om jag kan få tillbaka en del av de totalt 2000 kr som den kostat mig och sedan försöka få tag på en annan klänning som passar bättre och som uppfyller mina önskemål (även om jag måste betala dubbelt så mycket som för den här). Nej, usch vad besviken jag blev.....
oj vad trakigt ylva.. :( Lägg ut den för försäljning.. det finns alltid nan som vill köpa. Det är ju inte sa enkelt att kontakta försäljaren igen...
Här kommer en bild pa min klänning.. än sa länge har jag ingen annan.. ska se om nan annan tog bild pa mig! ;)
groups.msn.com/andrewiza/brlloptheaampzoli.msnw&PhotoID=1