• Izunia

Glitter tråden...3

Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!

Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)

Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html

• Svar på tråden Glitter tråden...3
  • BlueTopaz

Jag tappade exakt 10kg av min extra vikt när leo föddes (1 vecka efter), och jag hade inte så mkt vatten i kroppen. Så gissningsvis har du lagt på dig 3-5kg ren fett- vikt så att säga och det är inte särskillt mkt jess! =)
    Jag satt på nästan 10kg..

Jag fick tärnklänningen igår =) Den är såååå fin!! Mkt finare än vad jag hade trott! =) Jag fastnade dessvärre i tullen och fick betala 750kr extra, så totalt blev det 2350kr för den, men en likadan i sverige (watters & watters) hade kostat ca 3500-4200kr gissningsvis.
    Jag väger lätt 4-5kg för mkt för att kunan ha den och jag hade gissat på att det skulle diffa 3-4kg. Men nu har jag den morot jag behöver för viktnedgången! Har ca 2,5 månad på mig.
    Här är bilder på den: groups.msn.com/bluetopaz/trnaamptoastmadame070811.msnw

Skönt att du inte har pcos Vicky!! För det kan verkligen strula till det..

tisdag eller onsdag nästa vecka skulle kunan funka för lunch Jess?

• Ammo

Alla verkar falla för grupptrycket att gå till Tandläkaren ska inte ni också dit Victory och Topaz?

Har städdag idag. Det tråkiga är att jag orkar bara en våning, huset är för stort
    Jag har ju knappt rört dammsugaren sen jag blev gravid, men ibland så får jag ett ryck. Men Martin får helt enkelt ta undervåningen när han kommer hem.
    Han har varit i Malmö och Göteborg i 3 dagar, längtar sååå efter honom, hatar att vara själv hemma. Sen har jag varit en aningen nojig också att förlossningen ev skulle starta bara för att han var borta, inget hit direkt.

Ylva, är det inte bara att stoppa i kortläsaren i usb ingången? Så har mina funkat, dvs inget att installera, funkar precis som ett usb minne fast med en kortläsare på. Vad har ni köpt då?

Nu ska jag städa vidare.

• Ammo

Jättefin klänning Karin!!
    Du är ju så smal nu, så tror du verkligen att du måste ner 5 kg? Den satt lite lite tajt men 2 max 3 borde väl räcka?Annars försvinner du ju.

Ja, tisd el onsd kan nog funka för mig med. På torsd måste jag lämna tillbaka min bil och jag har inte fått vår nya än så jag får hålla mig hemma tills jag får de, suck.Han får inte tag i snubben som har den och snart har det gått en månad!
    Men han kan inte göra mer än att ringa och jaga. Han är väl troligtvis i Thailand men han borde ju lyssna av sin telefon!

• Victory

Nä, inge mer tandläkare på ett tag för mig. Jag var dit i november och lagade två hål och det ilar fortfarande jäkligt mycket. Men det har blivit lite bättre. Nu är det min mans tur! Eller han har redan gått flera gånger och har något besök kvar. Men gissa vem som får betala? Moi! (eftersom hans lön inte räcker till det).

Jättefin klänning Karin! Snygg färg som nästan skimrar.

• Izunia

vad kul att se klänningen i större bilder! Den är ursnygg! Det är bra att du har den som motivation nu. Kör hart bara! :)

Jag hade 2 sma hal som jag ska laga nu i juni... sedan ska hon boka in tid till mig hos käkkirurgen för att dra ut min visdomstand... :( Vill inte!!!

• Izunia

eller jag vet att jag maste... men jag hatar ju sprutor!!! fan..

jag far nog lugna ner meig med allt godis.. som det ser ut kommer jag nog inte att ha rad med stockholm after all... :(

• Yllo

Kanonfin klänning Karin!! Så snygg!

Trist med hål Iza och visdomstanden.. Så farligt är det inte med sprutor.. Be om att få riktigt mörka solglasögon på dig och blunda så går det bra Själv är jag jätterädd för sprutor, men när jag kör med riktigt mörka solglasögon och stränga order till tandläkaren att han inte får vifta med sprutan framför ögonen på mig så går det bra.

Ja du Jess, inte vet jag vad det var för skumt vi köpte... Vi frågade efter en minneskortläsare och visade upp minneskortet till kameran. När vi kom hem gick jag ner till datorn och pluggade in den. Då började den automatiskt leta efter installationsfiler och efter ett tag så sa den att "Enheten är färdig att användas" men när jag då pluppar in kortet i den så händer nada. Går in på "Den här datorn" och kan inte hitta någon som helst flyttbar disk (förutom cd-enheterna och den andra hårddisken... fattar inte varför dom kommer upp som flyttbara enheter för ingen av dem går ju att flytta direkt).

Vicky.... Inte borde väl tanden ila fortfarande om du lagade den i nov??? Undrar om dom gjort något fel? Min problemtand började på samma sätt och den håller jag ju fortfarande på och bråkar med...

• Ammo

Jösses Ylva, vilka fina tårtor!!!!!!!!!!!!
    Det var bland det finaste jag sett, släng dig i väggen alla andra tårtbakare!!!!Vännen, du är verkligen i fel branch,du har ju hittat din rätta nu! Jäklar, säjer jag bara!
    Och fin klänning!

Trist med dina hål Iza, så sura pengar.

Nu ska jag och klippa mig!

• Izunia

jag haller med jessie ylva! shit vad duktig du är!! Alla dessa vackra blommor!! Och boken!!?? jäkligt bra jobb! Byt bransch!!

Ja sura pengar.. men jag har alltid hal i tänderna... Mina tänder är ganska vita men annars dalig kvalité.. (kanske beror pa allt godis men det säger vi inte högt!)!

Imorgon ska jag iväg igen. Kommer tom till arlanda en snabb runda, men hinner tyvärr inte ut ur flyget.. :(

Svar på tråden Glitter tråden...3