• Izunia

Glitter tråden...3

Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!

Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)

Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html

• Svar på tråden Glitter tråden...3
  • Ammo

Tror säkert ni får en mysig helg!
    Kan inte fatta att det gått ett helt år!

Min bilkontakt ringde igår igen och har fått fram en annan Passat, en -03 som bara gått 5000 mil och den får vi för 115.000. Kommer förhoppningsvis in på fredag nästa vecka. Men han skulle ringa om det dök upp fler alternativ också.
    Men snacka om att man känner sig låst nu utan bil!!!

• Victory

Jag ska hämta vår mimi-bröllopstårta imorgon, jag har t.o.m. lämnat en bild på hur den riktiga tårtan såg ut så att de kan återskapa dekorationerna! (Dom mindes våra kallor... usch, vi var nog en jobbig kund)

• Yllo

Hihihihi Vicky.. Jag lämnade in beställningen på vår 1-års tårta några dagar efter bröllopet med order om att det skulle vara en identisk kopia på toppbiten (förutom brudparet) och med exakt samma fyllning (som jag själv inte ens kom ihåg vad var för något)

• Victory

MINI-bröllopstårta menar jag ju naturligtvis!

Yllo: Det snackar jag om framförhållning!

• Yllo

hihihi... jag kom ju inte ens ihåg vad den smakade så därför ville jag absolut ha en till likadan.. men kom på när jag ringde att det kanske inte vore en dum idé att ta den som 1-års tårta Där av den otroliga framförhållningen

• Izunia

hej tjejer! Nu har jag äntligen kommit hem och ska vara ledig 10 dar!
    Har precis varit pa min mors 50 ars kalas och ska väl hoppa i säng snart..

Jag önskar att nagon av mina vänner ville följa med till bulgarien imorgon.. men alla har ju nat.. :( detta är ju den enda semestern jag far denna sommaren..

Jafg far väl planera in nat annat att göra denna vecka! :)

Vicky, man ska vara jobbig kund.. eller iaf bestämd. Da är det lättare att fa det rätt!

• Ammo

Grattis Yllo och Victory på era ett-års dagar!!! Hoppas den varit/är supermysig och som ni tänkt er!

Vilket underbart vädet det är Martin har kämpat med rummet, så det enda som är kvar är några målarstrykningar på fönster och taklister, sen är det helt klart.

Har äntligen shoppat lite möbler till barnrummet, skötbord, en bokhylla och lite annat smått. Hoppas vi kan rotera alla möbler till rätt rum i morgon så allt står där det ska och man kan börja göra i ordning ordentligt.

Åh, Iza, önskar verkligen jag inte hade varit i slutspurten, då hade jag kunnat ta ut komp ( om jag jobbat)och antingen följt med eller så hade du kunnat komma hit. Men nu är jag som en valross

• Yllo

Tackar!
    Jo, vi har haft en riktigt bra helg.... MEN den blev inte så romantisk som jag hoppats på i o med att B var sjuk Vi åt en god middag med tårta till efterrätt på lördagen tillsammans med barnen och sedan var vi på restaurang bara B och jag på söndagen och åt.. Jag hade köpt 6 st röda rosor åt B, men fick inget själv. Skulle tydligen få något senare när han fått lön.

Iza, jag skulle gärna följa med dig till Barcelona, men har tyvärr inte råd Skulle vara skönt att komma ifrån lite just nu...

Kul att barnkammaren nästan är klar Jess! Nu börjar nedkomsten närma sig med stormsteg! Väntar ivrigt med att få veta vad det blir

• Ammo

Låter ändå som ni haft det mysigt tycker jag, restaurang mm....Jag och Martin är alldeles för dåliga på att gå ut och äta fint, så jag önskar vi har möjlighet till det på vår 1-års dag.

Nu kommer syrran och hämtar mig. Vi+ barnen + mamma ska åka till gamla stan en sväng och strosa runt i solen.
    Ha en bra dag!

• Yllo

HA! Hade B fått bestämma hade det blivit McDonalds men jag tvingade igenom att vi skulle till en lite finare restaurang.. tyvärr blev det inget gos eller ens en skål för vår brölopsdag.. Däremot kläckte han ur sig en urgullig kommentar när vi skar upp tårtan i lördags. B envisades med att vi skulle skära upp den tillsammans, precis som på bröllopet, och sedan la han upp första biten åt mig med orden "Första biten till min favoritfru"

Svar på tråden Glitter tråden...3