Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Blir till att sy in en hel del kläder nu.. puh!!
Jag vill minnas att jag gick ner 2-3 kg andra veckan...
hej!
passar på att skriva några rader med ena handen han ligger och käkar.
Idag mår vi prima, mjölken sprutar (me and Dolly P;-D), han äter och bajsar som en karl och gulsoten minskar
55kg låter som en dröm för mig, det är visserligen för lite för mig men 60-65 är ok med min längd. Har i alla fall tappat 7 kg denna veckan, 10 till så ligger jag på 65 och fortsätter det i denna takt så är ja glad!
nu är lilleman klar.. hörs sen.
Oj, vad ovanligt aktiva ni har varit här då! Själv håller jag låg profil!
Nädå, det har bara varit sjukt mycket på jobbet senaste veckorna så jag har inte ens orkat gå in här knappt.
Apropå vikt: jag har ju gått upp sedan bröllopet och har enorm ångest för det. Jag är ju van vid att vara smal och nu putar magen, usch! Men jag ska försöööööka ta tag i det... synd att det finns så mycket god mat, för att inte tala om alla smaskiga efterrätter!
Skönt att höra att värderna blivit bättre för Lucas! Och skönt att höra att det var en godartad cysta, Ylva!
Ja, vad ska jag säga mer. Efter att jag jobbat över idag (också!) väntade söta Daniel med middan och en drink när jag kom hem! Puss, vad go' han är!!! På måndag fyller han år och jag planerar för fullt för vad jag ska göra för gott till våra familjer som kommer på besök imorgon. Jag funderar på att göra en smörgåstårta i form av en fisk (han älskar att fiska och ska få ett ekolod i present). Kan det bli bra? Men tårta då? Nåt med jordgubbar förstås!
Nä, nu måste jag nog sova om jag ska hinna allt detta + massa annat imorgon!
Kram! /V
heeeej mina glada och vackra flickor!!
jag är sa ledsen över att jag aldrig hunnit titta in.. :( men jag ska faktiskt ta mig och köpa en laptop som jag kan ta med pa mina resor! Vi har ju ofta fri uppkoppling sa da kan jag halla mig uppdaterad! :) (jess.. du kanske har nagra bar tips om bra dator ;) )
Har precis kommit hem fran en 3 dagars-slinga och ska iväg igen imorgon kväll. Landar dock 03.15 och mitt tag gar 03.16... :[ en timma far jag sitta pa stationen.. snyft!
Jess vad skönt att höra att värdena minskar för lille Lucas! När jag berättade för Andi vad ni skulle döpa lillen till sa han - "Men det var ju vart! " hahaha! (Luca)
Du kommer att tappa dina kilon inom kort. Du är ju sa smal i dig och du gick ju inte upp sa mkt väl..?
Karin jag far mitt schema imorgon.. eller kanske redan nu! Jag ska kolla...
Ylva, vad lättad jag blev av att höra att det "bara" är en cysta. Självklart förstar jag din fortsatta oro av att den faktiskt sitter i huvudet.. Hoppas allt blir bra!!
Vicky, vi är här lika ofta (sällan) du och jag! :) Själv maste jag ocksa köpa nytt gymkort och hitta nan bad-ass sport som ska trimma min gump och ben till max.. jag har blivit helt förskräckt sist jag sag min bakdel att den faktiskt trillat ner ett par cm kanske!! :o
ahhh karin.. jag jobbar den 28e.. :( slutar 22...
tjejer jag behöver lite hjälp. Som ni har hört tidigare har vi än inte fatt vara bröllopsbilder... Det har snart gatt ett ar och anledningen till förseningen var att var fotograf varit sjuk. Men nu har jag ringt minst 3 ggr hem till dem och spelat in mig pa telesvar och de har inte ens en gang ringt tillbaka. Jag förstar att det kanske har varit en kritiskt situation, men inte mer kritisk att han kunde aka 3 dagar pa sin kompis 30 ars fest i London sist jag pratade med hans fru! :o
Jag vill nu veta vad jag ska göra för vi vill ju självklart ha vara bröllopsbilder. Jag har varit väldigt förstaende och sammarbetsvillig men nu har det verkligen gatt över gränsen.
Håller med dig Vicky, det finns alldeles för mycket god mat och efterrätter.
Äh...Iza...nästa fråga jag gick upp 17 kg! Har nu "bara" 10 kvar. Kan slå vad att av de 10 sitter i alla fall 3 kg i varje bröst
När det gäller dator så ska du kolla på Siba, de har oftast störst sortiment från oss. Nu ska jag inte säga att du måste köpa en Hp, men ändå -gör det! Köp inte en Acer för at de är billigare eller en Fujitsu siemens. Båda har mycket problem med service osv. Hp har klart snyggaste designen och vi är störst på marknaden, det säger mycket.
Alla billiga datorer som finns just nu från oss har bra prestanda om du bara ska surfa mm och inte spela avanserade spel.
Har inte koll på den senaste lineupen (det kommer nya var 3.e månad).
Sitter själv hemma med lillkillen. Martin åkte och spelade poker med killarna, de ville fira honom med cigarr och wisky (men han valde att ta bilen ändå).
Det är så fantastiskt och se M med Lucas, det är en sida som jag inte sett innan, så full av kärlek, stolthet och beskydd.
Han brukar trampa rätt bra på gasen i bilen, nu kör han som en snigel Och han är den som byter bjöja 7 av 10 ggr.
Här är 3 bilder på underverket
www.familjeliv.se/krypin/ammo/galleri.php
oopps... här sitter jag med en acer... men den har funkat bra det 1,5 år som jag har haft den iaf... och jag vet ju inget annat!
ohh vilken söt knodd!!
Iza, det är ju verkligen helt sjukt att ni inte fått bilderna än!! Dags att ryta ifrån tycker jag!