Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Säg den glädje som vara för evigt...? Nu har vi också regn och blåst! Men det har varit strålande väder hela veckan så jag är nöjd!
Jag kunde inte se tårtan men den var säkert jättefin! Åhh, nu blev jag ju sugen på tårta! Men jag har ju glass i frysen, det får duga!
Det jag menade var att när man fäller ryggstödet är det fortfarande en liten brytning. alltsa inte 180 grader.
Mannen i affären sa att man inte ska köra med de stora hjulen fram i snö då vagnen kan slira men de små bak.
Quinnyn är en Speedi. Freestyle XL är väl också ett bra alternativ fast sittvagnen finns inte i några fina färger ;)
Vi kan inte bestämma oss för vilken soffa vi ska köpa.. fast först måste jag få de gamla sålda..
har så ont i huvet att jag mår illa.
Igår skulle jag flyga till manchester och vi hade tekniska problem och blev försenade 3 timmar. Vi kunde till slut inte flyg hem igen för att inte överskrida våra poäng så vi fick sova i manchester och idag fick man ju flyga med gårdagens smink... great! :)
Jag har ju inte testat min vagn vintertid så det är ju svårt att säga hur den funkar då...
Det där med lutningen är minimal, typ 175 grader...
Quinnyn ser betydligt nättare ut dock, men jag föredrar ju fyrhjulingar, de är mycket mer stabila tycker jag.
Jag hade sån där hemsk huvudvärk i natt, kunde inte ens sova så ont gjorde det, fy.
Ja Ylva, jag vet ju vem jag ska beställa tårtan av när jag vill ha något extra !
Åh, jag blev också sugen på något gott nu...
Jag ändrade lite på bilden så därför fungerar inte länken... här kommer den på nytt.. bara att gå in och leta efter tårtan
groups.msn.com/yllo/trtorochandrasockerarbeten.msnw
Så där.. nu har pappa och jag spacklat hela gästrummet klart Tyvärr fick vi inte Annicas rum spacklat i o med att det är fullt med möbler och B hade inte märkt ut vilka gipsskivor som ska tas bort när elektrikern drar om el-rören
Från början hade jag tänkt att vi skulle lyfta ut möblerna och spackla det rummet med och sedan lyfta in möblerna på nytt.. Men i o med att jag inte vet vilka skivor som ska tas bort så gick inte det.
Nåja, gästrummet är klart nu.. vi har t.o.m. målat under fönstren där de nya elementen ska vara. Har en strykning kvar att göra.. Hela rummet är dock inte spacklat för B har inte gjort valvet helt klart och därför fattas två små gipsskivor. Men men.. det är skönt att det mesta är klart nu.. Bara de små gipsbitarna till (samt spackling av dessa), innergolvet, innertaket, elen och elementen kvar sedan är det dags att tapetsera och flytta in möblerna
Fan va snygg tårta ylva!! Du är alltså riktigt duktig på det där!!! :) Jag måste gå en kurs hos dig!
Idag har jag hittat vår nya soffa!! :) Den är riktigt snygg och dessutom 17000kr billigare än mitt andra alternativ! :o
www.bellus.com/ Den heter Magnum. Vi ska ha den med stålsilvriga ben och brunmelerad klädsel.
Ska beställa den imorgon. Hoppas bara jag får sålt mina gamla...
Åhhhh vilken snygg soffa Iza!! Kanonläcker alltså Skulle helt klart kunna tänka mig den där själv
Både tårtan och soffan var jättefina!!
yes idag ska jag beställa den! :)
Va kul Iza!!
Hoppas den kommer snabbt och att du får din gamla såld