Glitter tråden...3
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Gamla tråden blev avstängd så här kommer nr 3!
Ammo, Blue Topaz, Yllo och Vicky och nya är välkomna! :)
Våra bröllopsbilder kan ses på www.andijoseph.com/wedding.html
Tack för förklaringen. Antar att man inte har koll på allt sånt, begravningar hör ju liksom inte till sina största intressen direkt, hua.
Vi fick diskmaskin, micron, kyl & frys samt spisen såld på 3 dagar!
Nu ligger dock skåpluckorna kvar ute men ingen har ringt på dem, inte lika populärt att köpa antar jag?!
Har en del annat som jag ska lägga ut också, men måste rota fram allt först.
Hihi, jag fick mail för några dagar sedan om att min klänning är på väg från USA nu, så om ca en vecka är den nog här, nästan en månad för tidigt! Hoppas bara att den inte är allt för liten.. ;)
Klart att ni kan få barn Vicky. Det tar bara lite tid, speciellt om man tex har pcos.
Vi har börjat fundera på ett andra barn här, kanske ska vi försöka till hösten/ vintern?? Eller så blir det inget? Vi har svårt att bestämma oss för om vi orkar eller inte.. Tomas funderar mer än jag.. ;)Jag tycker det är lagom med 3år mellan dem.
Men om vi ska så måste jag börja ta tag i min pcos nu, jag blir sämre och sämre igen. Gissningsvis för att jag inte rör på mig längre nu när jag jobbar. Ny forskning har visat att det är jätteviktigt att röra på sig minst 2ggr i veckan ordentligt, äta mat med lite kolhydrater samt att hålla sig inom normalvikt för att hålla pcos:en i schack. SKa till gyn i sommar också och förhoppningsvis få medicin för att hålla hormonerna och insulinet i balans. Skitsjukdom!! =(
Skönt att begravningen känns ok Ylva, låter som ett fint avsked.
Själ gråter jag så hysteriskt så att jag har svårt att andas på begravningar, även om jag knappt kände den avlidne. Jag klarar bara inte av den oerhörda sorgen man ser i alla andra...
Kom och luncha med mig någon dag Jess!
Har ni köpt bil nu?
Kram
oj jag missuppfattade det totalt... Tack för att du redde ut det ylva!
Du har sa fantastisk rolig relation med dina ex! Det later alltid lika kul när alla dina ex kommer över för att fixa till där hemma! :D :D
Jag vill ocksa komma och fika....!!! :p
Hihihihi... det är faktiskt bara två av mina ex som jag har en bra relation med. Den ena har jag mycket tät kontakt med och vi umgås regelbundet, medan den andra (pc-teknikern) har jag inte så regelbunden kontakt med.. bara när jag får problem med datan och inte lyckas reda upp det själv Han är gift nu och har barn och jag misstänker att hans fru inte vet om att han och jag varit ett par....
Vi ska fika när du kommer hit till sthlm Iza!!
Uscha vad trött jag är just nu, fattar inte varför jag inte bli pigg...
Var till tandis idag också. Min bråktand gick ju sönder i helgen så jag ringde dit i går och fick en akuttid idag. Jag ville att vi skulle dra ut tanden nu istället för att avvakta till hösten, men icke.. Tandläkare envisades med att reparera tanden och vill promt avvakta till hösten *suck* Hur 17 dyr kommer den här tanden att bli egentligen??
Var hos barnmorskan på förmiddagen, hua jag har gått upp 16 kg nu.....aaahhhhhh!
Vet inte riktigt var de kilona sitter mer än på magen?! Men jag har ju börjat samla vatten sista veckorna, så på morgonen kan jag inte ens knyta ihop händerna och nu är det nästan bara badtofflor som funkar.
Visst kan vi ta en lunch någon dag Karin!
Vi kan väl se hur nästa vecka ser ut?
Vad var det för klänning du beställde?
Ringde tandis idag för att kolla om de kommer ha tid att laga hålet jag har men de hade endast bokat in en undersökning som jag trodde. Det är ju inte så troligt att jag hinner dit och laga innan bebben kommer och släpa med en nyfödd känns ju inte så aktuellt heller, få se när jag kommer dit.
Bokade i alla fall klipptid på torsdag, jag kommer inte ihåg när jag klippte mig sist, kanske 5 månader sen??! Har dragit ut på det så länge jag kunnat för att inte behöva gå sen på ett tag. Som tur är så ser det inte så slitet ut trots att jag klipper mig så sällan.
Vad jobbigt det låter med pcos, Karin! Gynekologen sa i alla fall att jag inte hade det när jag var på undersökning i höstas. Skönt! Fast hur hon kunde se det på den där suddiga ultraljudsbilden är ett mysterium för mig!
Jess: Vätskan väger väldigt mycket så det är nog inte så att du lagt på dig på andra ställen Hålet i tanden är nog viktigt att du får åtgärdat.. kanske du kan hinna iväg när M är hemma och är pappaledig? Eller tjata till dig en tid innan beräknad förlossning! Du har ju världens bästa argument
Inte fick vi kameran att fungera igår heller. Mitt ex var lika konfunderad som vi, men vi fick inte igång den. Han föreslog att vi skulle köpa en sådan där minneskortläsare istället.. så nu är väl planen att vi ska fara iväg och införskaffa en sådan. Förhoppningsvis hinner vi iväg ikväll, men jag misstänker att vi inte hinner. B ska iväg och hjälpa en kompis och jag ska på lite party med jobbet. En av mina kollegor fyllde 60 år för 2 veckor sedan och bjuder på sallad, vin och friskvård idag
Jag hade inga hål alls!!!
Helt sjukt, jag var såååå säker att jag hade minst ett, men det visade sig vara en missfärgad prick bara. Snacka om att jag var glad när jag gick därifrån
Vad konstigt med kameran?!
En minneskortläsare är ju smidigt. Jag har ju fördelen att få nya datorer från jobbet så jag har alltid haft inbyggda minneskortläsare i datorn, super smidigt.
Nu ska jag till tandläkaren!! :D
Försökte installera den där nya kortläsaren igår, men fick den inte att fungera.. Ska fortsätta idag när jag kommer hem.. orkade helt enkelt inte bråka med datorn igår kväll, var alldeles för trött.
Lycka till hos tandis Iza!