Hej igen tjejer, och tack för alla råd o ert stöd! vad trevligt ni har det, jag är glad att jag hittat hit o får vara med, tack! :)
Angående bröllopet har inte jag kommit så mycket längre med planeringen, vet inte när jag ska hinna, har tusen andra projekt på gång!
-i helgen stort 60-års kalas på Herrgård i Uppsala, måste fixa resa, boende, kläder, present...
-därifrån till hemstan för att bröllopsfix, möta präst, hindersprövning, band, fotograf, kolla solister, besöka resturangen etc. etc. på ett knappt dygn!
-tis. hem, upptagen varje kväll, med viktiga årsmöten etc,
-fre 1:a fyller jag 30! :-O (så nu fick ni veta det också!)har hela våren när folk har frågat sagt att vi bjuder väl på lite drinkar hemma, så igår satte vi oss till middagen och skrev en liten lista på folk som kan tänkas dyka upp, vi kom till 48 personer!(nu tror jag inte så många dyker upp, mycket annat på g nu, men 20+ blir vi säkert) Ooopsi så nu borde vi städa, fixa, homestajla lgh o fixa massa mat käk o dricka, bestämma uteställe, skicka ut kul "inbjudningsmejl"
-mån 4.6 Island! en dryg vecka, inget bokat eller planerat mer än biljetten! Fästmannen har konferens så får resa o 2 nätter hotell fixat o tidigare hade vi pratat om att jag skulle åka med(sen hade jag strykt det för det blev för mycket, även om jag Älskar att resa!)men förra veckan kom han med ett jättefint kort han gjort, urklippt islands flagga etc. o texten: ticket-to-love :) med en resplan till resan, bokad o betald biljett! Vad säger man? Han är fantastisk och det blir ju bra att ladda batterierna lite i blå lagunen inför supereffektiv planering sen när vi kommer hem, eller? hmmm
-hem mitten på juni o till mitten på juli är vi själva bjudna på 2 bröllop, mannen är bestman på ett och ska hjälpa till en del, det andra har hjälper till med mat o dekorationer de ordnar själva för 120 personer, svenssexor o möhippor på andra orter, fler 30-års kalas, midsommarfirande med vänner i hyrd stuga, avskedsfest för goda vänner som flyttar till Brasilien etc. etc. så någon som har en bra idé på när vi ska förbereda o fixa på vårt eget? :) som ju blir flera kalas, städa hus o hem, förbereda boende för de mest långväga gästerna etc.
oj nu blev det långt igen, ville bara berätta att jag varit här igen o skriva av mig stressen lite... men kanske bättre att sätta mig med göra listan, hmm ;) *ironisk*