• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

maka2b

Åh, vad roligt, grattis! Låter som en alldeles underbar dag.. Vågar man fråga vad för foton de tog Jag har inte blivit hippad och vet inte heller om jag ska förvänta mig det, vännerna utspridda och jag själv i utlandet... Hemma bara en dryg vecka innan bröllopet, men en bästa vän som då precis har fått sin första bäbis och en syster som är höggravid på annan ort och resten av mina vänner är nog inte så driftiga så de kan fixa en möhippa!

• Fru Bouncing bunny

40 dagar. inte klokt!

• julibrud-07

maka2b, låter som du fått en rolig möhippa Jag har inte heller blivit hippad än men fick någon hint om att det snart var dags så det är bara att vänta

det känns lite overkligt att det snart är dags att gifta sig, att kunna kalla sig för fru(hihi)

har ni hittat något att ge i morgongåva?

• maka2b

Bouncing Bunny
    Det va verkligen en kalas dag!
    Om du inte hinner få en hippa innan bröllopet så kan det ju dyka upp en efter när det finns mer tid .
    Bilderna va både med kläder och från midjan och upp i BH. Kändes stelt i början men det va super kul och efter ett tag så slappnade jag av . Det ska bli spännande att få se bilderna sen.

julibrud-07
    Jag har tänkt att ge en klocka till min älskling i morgongåva. Kanske nån av bilderna från hippan också kanske .

• esposa

maka2b: vad roligt det låter!! Jag har inte heller blivit hippad än.. Tror att jag kommer bli det men samtidigt vet jag ju inte heller... Men känner jag mina vänner rätt så....

julibrud-07: nu har jag skickat några festprogram till dig. Hoppas du får lite ideer av dom!

• Fru Bouncing bunny

Jag tänkte köra på en secret box, men är ilte nervös det inte ska bli bra foton! Man vet ju inte hur "fotogenisk" man är och det finns väl gränser för hur mycket en bra fotograf kan göra Funderar på att köpa en läderask att ha manchettknappar i, i läder med hans initialer ingraverade på locket som en "backup". Den kan jag alltid ge i julklapp om jag väljer att inte ge den... Ni andra då? *nyfiken*

• julibrud-07

Bouncing Bunny, jag har fotograferat mig för en secret box och det var jättekul Det var väldigt avslappnat och fotografen var väldigt bra. Har tittat på fotona och de blev bra, nu är ju inte jag modellsmal så kritisk är jag ju till kroppsbilderna men porträttbilderna blev jättefina (alla bilderna blev bra även om jag inte tycker det) En duktig fotograf kan alltid ta fram det bästa Klart att du ska gör en om du vill!

• esposa

Kul att höra att ni gjort secret boxar tjejer! Jag ska till Stockholm nästa tisdag och göra en - är jättenervös! Är inte heller speciellt smal eller bekväm med min kropp men vet att min m2b faktiskt vill ha en sån present och så tänker jag att jag kanske blir mer bekväm med min kropp efter en sån sak...

• Fru Bouncing bunny

Min box väntar på att bli fotad en vecka innan bröllopet! vi är fina som vi är tjejer, fast det är alltid en själv som inte iser det (inklusive mig själv... Roligt att din blev bra julibrud och håller tummarna för dig esposa! kram på er tjejer

• maka2b

Hej tjejer!!
    Hur går det för er?? Ligger ni bra till med allt?

Jag tycker att allt känns bra men det är klart att det börjar bli mer påtagligt att det snart är dags... Jag har pratat med både Solist och DJ idag och pratat om att ses och gå igenom detaljer... På lördag så ska jag provsminkas och göra provuppsättning, det ska bli kul!!
    Vi fick svar igår att våra underbara grannar kan passa vår son från vigseln och tills svärmor kommer hem till oss på natten det är som att allt känns lättare nu!!! Han kommer att få så mycket roligare att vara hos dom och leka .

Nerräkningen är igång på allvar, bara 33 dagar kvar idag...

Svar på tråden 28/7 2007