• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • esposa

Tack för era "gratulationer" Det känns jätte skönt att saker och ting börjar falla på plats

• maka2b

esposa
    vi har osa 3 juni och har bara fått svar av 25 av 80 (bara 1 nej) så det är bara att vänta... vi har börjat med bordsplaceringen och inser hur svårt det är, tack för tips, det är ju sååå viktigt att den blir bra.

min sambo har bokat på Stockholm brud & fest (Hornsgatan tror jag) han ska ha Jackett med alla tillbehör och det kostar 1700:- + skor kostar 300:-. han var super nöjd med servicen och rekomenderar dom varmt.

• tindra star

maka2b

Vi har gjort en grundläggande placering utgående från att alla kommer. Sen måste man bara flyta om lite och stryka någon när de tackar nej. I och med att vi har osa ganska sent (1 juli) så vill jag inte vänta med bordsplaceringen ända till det...

• esposa

maka2b: Tack för tipset! Ska föra infon vidare till min bror

Glömde säga att jag använde mig av bordsplaceringsverktyget här på BT och tycker det var till stor hjälp. Hoppas det går bra för er

• Fru Bouncing bunny

Nu, finally, tror jag att jag ska hämta ringen ikväll! Nu ska den väl vara färdig... Lämnade in förlovningsringen vid förra svängen, kännt mig lite naken sen dess , för upp-piffning! Hade inte tänkt lägga ut en bild på hemsidan men då jag vet att några av er är intresserade kanske jag kunde lägga ut den ikväll om ni vill gå in och kika..? Let me know please!

esposa
    så himla skönt att allt har löst sig för dig, du ser, klyshan stämmer.. (det löser sig till det bästa i slutändan)

• maka2b

Bouncing Bunny
    Hej va kul att höra ifrån dig . Det skulle vara en ära att få se din ring...

• Fru Bouncing bunny

Hej hopp! Då ska vi se vad vi kan ordna ikväll! Jag kikar in här och talar om när jag lagt ut den... spännande!

• Zekå

Hej alla
    Nu har jag äntligen vaalt ring... tog sin tid men nu är det klart.
    Vi har osa 28/5 men det är bara typ hälften som hört av sig
    varför måste man vänta till sista stund.....

• maka2b

Zekå
    Va roligt att hitta ring, vilken blev det?
    Jag håller med dig, varför vänta med att svara om man vet?? Som jag skrev lite längre upp så ser det lika illa ut för oss: vi har osa 3 juni och har bara fått svar av 25 av 80 (bara 1 nej)...

• Fru Bouncing bunny

Zekå och Maka2b
    Ska jag trösta brudarna så kan jag meddela att vi inte har fått alla svar än och vår o.s.a gick ut för 1 vecka sen! Men vi är vana att folk har lite ovett (jo, faktiskt!) och inte meddelar så vi var redan för början medvetna om att vi måste "jaga" en del... Jakten har börjat! Kul med ring Zekå, vad blev det?

Svar på tråden 28/7 2007