• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • maka2b

mizztigger
    kul att se att du är kvar inspirationen kommer nog tillbaka ska du se.

Gullan79
    livslinjen är till festprogrammet ett tips som kommer här ifrån BT. Man skriver årtal och skriver lite viktiga/roliga händelser i brudparets liv från födsel och fram tils att man träffas och sen tiden tillsammans fram till bröllopet. För oss vart det kul vi är födda samma år, har haft tonåren i samma förort, lärt känna samma människor mm men ändå inte träffats förrän vi var 27

esposa
    Har du hört nåt, när kommer din nya klänning?

Bouncing Bunny
    Hur gick det med ringen??

julibrud-07
    Hej Va roligt att vi är flera. Kul att du hittat ny bröllopsglädje.

Skön känsla, inga hål lite tandsten

• Fru Bouncing bunny

maka2be

nya versionen är färdig - men inte upphämtad! I'll keep you posted...

• maka2b

Bouncing Bunny
    va kul, hoppas att den är perfekt.

• Gullan79

maka2b
    Ok, då är jag med. Kul idè att ha med i festprogrammet kanske!

Bouncing Bunny
    Så Din ring är klar!? Vad avis jag blir, jag har inte lyckats bestämma mig ännu. Är alldeles för velig!

Och svackor i planerandet får man allt ha!
    Jag har haft massa svackor vill jag lova, mest för att skolan tar sån tid.
    Och utan min kille hade vi inte kommit så långt och fått inbjudningarna klara!

• Gullan79

Nu så, har uppdaterat med lite bilder. Men det är lååångt kvar tills sidan är lika fin och full med text och bilder som Era är. Men nu är vi en bit på väg.

Kika om Ni vill..
    rennander.weddingannouncer.com

• esposa

Bouncin Bunny: Vi har en välkomsttext, några halvoseriösa förhållningsregler för kvällen, en intervju med mig och en med min m2b där vi svarar på frågor om oss själva och om varandra, 3-4 sånger, en intervju med våra föräldrar, barncitat om kärlek, konversationstips, bordsplacering och gästpresentation och en tacktext (till de som hjälpt till på olika sätt)

Sen hade vi tänkt ha en livskarta (den som maka2be så snällt delat med sig av till oss) men det fick inte plats. Så nu blir det nog en livskarta i tavelform som vi sätter upp någonstans i lokalen istället.

Kolla de här länkarna lhttp://www.brollopstorget.se/Festen/festprogram.php för lite tips och inspiration hem.passagen.se/majeda/mall.htm

Lycka till!

Och ja, svackor får man absolut ha och det tror jag vi alla har haft och kommer att ha igen också

• Fru Bouncing bunny

Gullan79

Ja, just ringen gick väl ganska fort... blir lite nervös, ska det verkligen gå så fort!!!!? Nåja, vi får se hur den blev, håller tummarna! Däremot är jag velig vad gäller brudbukett.. jisses, jag har itne en susning! Har du (eller ni andra) bestämt er?

Din sida är väl visst lika fin som andras! Härligt med så många foton på inbjudningarna, de blev ju jättefina! Visst är det en härlig känsla att lägga dem på lådan...?

Jessica+karl=sant
    Jättefin sida! No panic, vi har några strö-inbjudningar som inte gått ut ännu (vi har fått några återbud så bjuder några fler som stod på reserv-listan!)

Esposa
    Tack!!! Jag hinner inte läsa i detalj och kika nu, men ska definitivt ta mig en ordentlig titt lite senare... super!

• Gullan79

Bouncing Bunny

Den blir säkert jättefin tjejen!
    Visst hade Du "designat" den själv? Spännande att få se den..
    Brudbukett har jag inte heller valt. Jag är som sagt velig när det gäller sånt, hehe..

Det var verkligen en superhärlig känsla att lägga på inbjudningarna!
    Och vi la ut så mkt kort, däför att vi tar så grymt mkt kort. Så det är bara en bråkdel av vad vi tog. Förstår inte vad vi ska med alla kort till!

Jessica+Karl=sant

Jättekul med en till brud!!

• esposa

Kom på idag att vi inte beställt hindersprövningen än!! Och insåg sen att jag inte vet var eller hur man gör det? Någon som kan tipsa mig?

Svar på tråden 28/7 2007