Kopierar din lista maka2b
inbjudan - skickade och svar börjar droppa in här också...
ceremonilokal - bokad
festlokal - bokad
vigsel/partnerskapsförättare- bokad
klänning - köpt till mig. Flickvännens klänning kvar.
Skor- Köpt (jippi- avskyr att köpa skor så det är så skönt att det är klart)
Smycke- köpt
tärnor/marsalk/näbbar - har inga
värdpar - har inget sådant heller, men vi räknar med att våra föräldrar ska hälsa gästerna välkomna.
solist - Förmodligen bokad, har inte fått det definitiva svaret
annan musik på ceremonin - min mamma ska spela tvärflöjt. Ej bestämt vad men kanske "det vackraste". Vi saknar pianist.
meny - vi ska laga buffe själva och lagar igenom olika rätter nu under våren.
viner - har inte tänkt så mycket på det än.
DJ/band/egna skivor - sambons bror är tillfrågad och ska fixa musik.
toastmaster - tillfrågad och tackade ja igår!!
fotograf - nix, finns några fotointresserade i bekantskapskretsen som ännu inte är tillfrågade.
beställa hindersprövning + namnändring - ej gjort än.
frisör - ska sätta upp håret själv och över på frisyrer.
Smink - ej bokad än men bestämt, ska sminkas hos bodyshop och när jag försökte boka för ett par månader sedan så var det för tidigt.
festprogram - inte börjat med även om vi funderar lite på vad vill ha med. Utseendet bestämt.
blommor - vi har sått frön för förkultivering för att sedan plantera ut i vårt lilla land. Har vi tur så kan vi använda dem både i bukett och dukning.
övernattning bröllopsnatten - funderat över men ej bestämt. VI ska övernatta vid festlokalen och äta frukost med gästerna för att spendera kommande helg på herrgård. (vill inte bara betala utan att hinna få ut någonting av det).
ring - köpt och ligger också i en låda och vill hellre vara på mitt finger
Dukning: har köpt ljusstakar och servetter i matchande färg samt grus att dekorera med. Har köpt två lakan från Ikea för att testa om de kan användas som duk.