• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

esposa
    vi kor nog pa din gamla linje, murgrona med ljus (fast jag drommer om vita blockljus med nagon guld-detalj, var jag nu ska hitta det!).

en ros i ljuskoppen tycker jag dock later stilrent och snyggt och precis som du sager sa kan man ju byta mot ljus senare - tva flugor i en small!!

• esposa

Bouncing Bunny: Jag är också jätte förtjust i blockljus! Kan du inte trä några guldpärlor på en koppartråd och vira runt ljuset? Eller så finns det ju sånt där ljusvax som man kan sätta fast på ljusen (finns på tex Panduro). Kanske finns det i guldfärg, annars kan man säkert färga det och forma det som man vill ha (kanske ett hjärta/en blomma...)

• Gullan79

Hoppas att Ni mår bra allihopa!!

Idag är det 100 dagar kvar till vår stora dag. Längtar så mycket!

• maka2b

Jag mår fint Själv då?

Idag håller jag på att försöka få tag i en solist. Med hjälp av tips från BT så kanske det löser sig, håller tummarna...

Hur går det för er andra?

• Fru Bouncing bunny

esposa

Jo, tack for tipset! jag har tankt i liknande banor, problemet ar dock bara att jag inte hittat det jag sokt har (utomlands). jag ska dock passa pa att kika in pa panduro och deras ljusgrejjer, kanske det finns nagot som passar och inte behover bli sa dyrt...

• Fru Bouncing bunny

Hej tjejer,

NU har jag gjort ett dunder-ryck och uppdaterat vår hemsida. Lagt ut en hel del bilder på inbjudningarna, kuvert och inlagor för den nyfikne samt lagt ut texter och bilder på nästan alla sidor nu! Satt till halv tre inatt (och jag jobbar idag!) MEN jag är så nöjd!

Fråga: har ni bestämt bukett? Jag är veligare än veligast och skulle gärna höra vad ni har bestämt er för...?

• esposa

Bouncing Bunny: vilka härliga bilder på er hemsida!! Och vilka superfina inbjudningskort!! Verkligen bra jobbat

Kommer inte ihåg om jag länkat till vår sida i den här tråden så här kommer den (ni som redan varit där och kollat kan ju hoppa över )petrastefan.weddingannouncer.com/welcome.html

I övrigt så har vi fått in alla svar nu och bara två som inte kunde komma (ett par har brytit upp och min m2b´s brors tjej måste åka hem till Chile i juni) så vi är jätte nöjda!!

Håller på med festprogrammet för fullt och har gjort en bordsplacering (som säkert inte kommer funka... Har inte riktigt koll på hur många "tungor" från honörsbordet som får plats i lokalen... måste kolla upp det innan jag kan göra en slutgiltig placering)

Så nu börjar det rulla på

• maka2b

Bouncing Bunny
    Vilken fin hemsida, och snygga inbjudningskort. Underbar bild på er på första sidan.

esposa
    Va härligt att redan ha alla svar och att bara 2 tackade nej är ju kalas. Jag blir lite avis och ångrar lite att vi inte satte tidigare osa för att kunna börja med bordsplacering mm.
    Hur går det med livslinjen? Hoppas att min mall hjälpte nåt .

Jag tycker att det helt klart börjar kännas verkligt nu. I veckan fick vi hindersprövningen och jag har beställt min klänning från Kanacca (tack för hjälp esposa) så nu går jag och längtar efter den...

Har vi tappat Mizztigger?

Idag är det 97 dagar kvar...

• julibrud-07

hejsan!
    det var länge sedan jag var här inne, vad kul att det är så många som hänger på

jag har haft en riktig planeringssvacka! och tänkte för mig själv att vi lika gärna kunde åka i väg och gifta oss. Fast nu börjar vi hitta det roliga igen

har beställt ringar och bokat och betalt en resa. Vi hade ju tänkt att åka till maldiverna men vad dyrt det blev för en vecka, så vi åker en vecka nu inom europa och sen i vinter till malaysia.
    ringen ska vi hämta i maj!

hur går det för er alla med era planeringar?

Svar på tråden 28/7 2007