• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Gullan79

Bouncing Bunny

Vad roligt att Du vill dela med Dig och visa Din ring. Spännande!

• Fru Bouncing bunny

Ladies... ringen finns att beskada under Photo albums / Preparations / de 3 sista bilderna... hihihiiiii! Password ar Swedishwedding... Jag plcokar bort den imorgon vid lunch! Jag hade tur som fick med den hem, hade tagit med fel kreditkort - det gamla som gick ut for 8 dagar sen! Men guldsmeden var en angel och lat mig ta hem den, ska dit imorgon och betala! Good old trust finns det fortfarande el hamdullilaah! (tack gode gud pa arabiska!) Roligt att ni vill kika, hoppas ni tycker om den lika mycket som jag! KRAM fran glad bunny!

• esposa

Bouncing Bunny: Jätte kul att du hittat ring och fick ta med den hem men, kan du inte skriva ut adressen till sidan också...?

• Fru Bouncing bunny

hahaha, selat! i min egen lilla varld... det ar var hemsida dar allt om brollopet ligger, har skrivit ut den innan men det kan nog mkt val vara i gamla traden...

marklisa.weddingannouncer.com

vet inte hela varlden det?

• Fru Bouncing bunny

Maste logga ut ett tag, ses om en stund!

Jag kanner mig sprudlande glad idag brudar, vi ska GIFTA OSS om 80 dagar (imorgon)!!!!!!!! hurraaaaaaaaaaaaah!

• esposa

Bouncing Bunny: WOW!! Den var verkligen jättefin!!! Är det vitt guld eller? Är det stenar hela vägen runt eller bara "mellan fingrarna"?

Supersnygg!! Förstår att du är glad idag

• maka2b

Bouncing Bunny
    Tack snälla för att vi fick se din ring... Den är grymt snygg

• Fru Bouncing bunny

esposa och maka2b

TACK! I lööööve it! Åh vad roligt att ni också tyckte den var fin. Jo, vitt guld är det men diamanterna går inte hela vägen runt, det är 5 rader, dvs 10 diamanter.. Vi tyckte det var lite waste of diamonds att ha dem hela vägen runt, de syns ju inte under i alla fall och sen slits/smutsas ju den delen ner mest. Med denna design ser det dock ut som om de går hela vägen runt Tack för komplimangerna tjejer, nu gjorde ni mig ännu gladare!

• esposa

Bouncing Bunny: ja den är verkligen otroligt fin och visst ser det ut som att stenarna går hela vägen runt! Men på det här sättet blev det säkert billigare och smidigare (undviker smuts etc). Dessutom blev min brors tjej tillsagd att det var väldigt lätt att stenarna på "undersidan" lätt kan gå sönder då ofta utsätter den för mer slitage (tar i handtag, håller i bestick, damsuger, bär saker etc) Så tycker du gjorde helt rätt

• Zekå

hej alla
    denna ringen utaan stenar på sidorna blir det.
    hellkes.se/index.php&cat=30&prod=417
    79 dagar nu va...tiden går så snabbt...

Svar på tråden 28/7 2007