Esposa, Maka2b och Gullan (välkommer åter
Tack för tankar om bukett, jag känner mig lite mer "säker" nu, tror vi kör på vita gerberor...kanske med några såna vita blommor som är i min bukett också (tror de har minimala inslag av rosa i sig också, vilket borde bli fint). Skönt höra att ni alla verkar ha samma tankar just om tärnbuketterna för er också
Vad gäller papsen så har jag sagt åt honom att han få ge f i att få tårar i ögonen, då är det kört för mig! Jag får ge tusan i att kika på honom
Min blivande kommer stå längst fram i kyrkan och vänta på mig. Han ser mig för första gången när jag kommer in, liksom jag ser honom för första gången, jag tycker om den traditionen, romantiskt. Då han även är brittisk passar det bra att pappa lämnar över mig, då detta är tradition i England (men inte Sverige - och vilda diskussioner om detta är "rätt eller fel" ( ? ) pågår på andra trådar här på BT har jag sett, men dessa är jag inte intresserad av att delta i!).
Esposa - Åh, hjärta på tråd är så fint! Låter som en vacker bukett du valt. Förresten - email är skickat nu (hann glömma i stressen...)!
Gullan, sötnos - vi är HÄR för att stötta, råda och hjälpa varann. Och för att dela allt i denna planering som faktiskt är så himla roligt... drömma, fundera, spekulera och fantisera!