esposa
AH vad kul! harligt att det gick sa bra och framfor allt att du ar sa nojd! var du inne eller ute och tog korten? jag ska vara ute och ar lite nervos! men men, det far ga... Far jag vara frack och fraga om du hade nagra attiraljer, blommor, halsband, schalar etc? tycker det ar sa svart att tanka vad som kan vara fint...
lycka till med flyttningen - mitt lass ar nu packat och klart tidigare i veckan och star i en container nu, gud sa skont!
maka2b
tack for tankar!
jag ar nojd for jag har fixat en del stressiga och nodvandiga saker: pratat med frissan som lovat provuppsattning, huuuuuuur skont som helst, trodde inte det skulle fixa sig! har ocksa bokat tid for att sy in klanningen, den 19e sa sen for jag inte andra vikten! sist men inte minst har jag skickat en bild pa den bukett jag vill ha till floristen.
min syster som ska vara tarna har hittat en klanning (hon ar gravid i snart 7e manaden sa har lite problem, stackarn) som hon verkar trivas i och jag tycker den ar jattefin. inte en traditionell tarnklanning, men somrig och fin och hon blev sa sot i den. surfat efter en vit sommarklanning till brudnabben 7 ar och hittat en pa bonaparte pa rea, sot enkel sommarklanning, vit. pa den tankte jag knyta ett rosa sidenband under bysten eller lata henne ha en rosett i haret om hon vill (hon ar en mork liten skonhet med langt har) sa tror det blir fint! da matchar tarnan och nabben varann litegrann i farger! min bukett kommer ocksa ha rosa i sig, sa det blir fint hoppas jag!
AH sa skont, det hander grejjer igen. jag gick i sta dar en tva veckor...
hur gar det for er andra brudar?
kram hej