• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

esposa och gullan och julibrud

ska svara imorgon, inte tid nu, men maste bara fa beratta att vi idag blivit tillfragade om SVD far gora ett reportage om vart brollop! vi har sagt ja och ska prata lite narmare om det per email snarast! spannande, 4 augusti far ni kopa SVD, ni som ar intresserade forstass iiiih, spannande! Sov gott, nu ska vi pyssla pa lite sen vantar sangen, arbetsdag imorgon har i arablandet... min sista hela vecka pa jobbet, hurraaa!

• fjah03

hej tjejer

Jag börjar få lite smått panik.

Jag och M2b kom på för två dagar sen att vi glömt beställa vigselringarna. För mycket annat planerande.
    Mitt i allt säger min mamma att hon inte orkar sy in min klänning, så jag får göra det själv också. Snart ger jag upp. Vigselprogrammet är inte klart, festprogrammen är inte heller klart, INGET ÄR KLART

• Fru Bouncing bunny

maka2b

Finally - you've got mail! En bild pa bla bukett som onskat! Det tog sin tid...

• esposa

fjah03: Hoppas saker och ting löser sig för dig! Jag har några förslag på festprogram men tyvärr ska jag flytta idag och kommer inte ha tillgång till internet på ett tag (hur ska jag klara mig utan BT?!?!) Men om du skiver din mailadress så kan jag maila över dom om jag lånar någon annan dator. Elller så kanske någon här i tråden kan dela med sig.. Alltid skönt att få lite inspiration till sådana program!

Finns det ingen som kan hjälpa dig med klänningen? Väninna eller billig sömmerska?

Tänker på dig och hoppas det ordnar sig med allt!!

Och alla ni andra tjejer - ni får ha det så bra! Idag går som sagt flyttlasset och sen står vi utan bredband ett tag. Men ska försöka springa hem till kompisar då och då så jag kan titta hur det går för er

Lycka till!!!

• Fru Bouncing bunny

esposa
    Vi kommer sakna dig, lycka till - and you'll be fine you know!

• Fru Bouncing bunny

maka2b

fick faliure på din email, är det verkligen rätt adress du gav tidigare i länken...?

• Bröllopstokiig

Bouncing Bunny
    Va konstigt att det inte vill skickas iväg, här är adressen igen: mariekarlsson@mail.com
    Va kul med SVD!! Den måste man köpa . Vi kommer troligtvis att vara med i Allt-om-bröllop för att jag har vunnit en ballongdekoration av dom vet inte ännu om det bara blir blir bilder på ballongerna eller även på oss, vi får se...

Gullan79
    Kul att *se* dig! Härligt att ni inte är stressade. Roligt att fotograferingen gick bra, har du fått se bilderna?

esposa
    Lycka till med flytten! Hoppas du tittar till oss då och då...

Till er som ville ha tips till festprogrammet så kan jag rekomendera att gå in på den här tråden och leta efter fru Cinderellas länk till sitt program. Det är super fint och hon är så snäll som delar med sig. Hon skriver att hon snappat upp det mesta här på BT . Hoppas att det kan hjälpa er.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2260444-4.html

• Bröllopstokiig

esposa,
    Hoppas allt flyttande denna helg går bra!
    Och vi finns allt kvar här även om Du inte har tillgång till internet..
    Har Du fått kika nåt på Dina bilder ännu?
    Visst är det svårt att hålla hemligheter sådär, uscha..
    *kram på Dig*

Bouncing Bunny,
    Vad roligt att det ska göras ett reportage om Er stora dag!! Hur fick de tag på Er?? Nyfiken..

fjha03
    Hoppas verkligen att det ordnar till sig, jobbigt att det strular till sig..

maka2b
    Kul att vara härinne lite mer igen. Suget efter att ha bröllopsplanera har äntligen kommit tillbaka!

Förresten....jag blev hippad i fredags!!! Det var helt otroligt kul, hade en underbart rolig dag!!

*kram på Er brudar*

• Fru Bouncing bunny

maka2b

NU har du mail! men frågan är om bilagan kom med... let me know! jag skickade till den första adressen du skrev (som du senare rättade, vilket jag missade, förståss )

• Fru Bouncing bunny

maka2b

Vad kul med Allt om Bröllop! Såklart ni kommer vara med på en bild ju! Då måste vi inhandla den också, vet du vilket nummer? Du får hålla oss informerade, jag hoppas vi kommer skapa ett litet forum där vi håller kontakten några månader efter våra bröllop, för att utbyta "bröllopsdagar", foton och smekmånader! Jag har nu fått veta att min prins har bokat oss 3 veckors smekmånad någonstans, vi åker tisdag den 31 juli!

Gullan
    Via vår fotograf... Vi får se hur det blir och VAD det blir, journalisten är lite... pushig (minst sagt). i'll keep you posted

igår gjorde vi en massa jobb på omslagen till våra festprogram (som också kommer vara placeringskort) - nu ska vi bara fylla det med innehåll! Bordsplacering är dock gjort - vi håller tummarna att ingenting förändras, men det brukar visst göra det med kort varsel har jag förstått

Svar på tråden 28/7 2007