• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • esposa

maka2be: livslinjemallen är kanon! Har tvärr inte hunnit påbörja den än men är jätte glad att du delade med dig av den! Har några frågor dock... Hade ni bilder på er själva också? Var det dom eller texten som var i rutorna då?

Såg att länken inte funkade så provar att lägga in den igen (ifall någon vill ta en titt ) petrastefan.weddingannouncer.com/welcome.html

• maka2b

esposa
    Va kul att få se er sida, ni har varit galet duktiga på att skriva.
    Livslinjen; vi valde bort foton och skrev bara text. Eftersom vårt program är litet, vikt A5, så fick vi inte riktigt plats. (Kom på det nu mallen är inställd på A5 papper det måster du gå in och ändra om du ska ha A4).

Idag ska jag gå till tandläkaren roligare kan man ha...

Ha en bra dag tjejer.

• Gullan79

maka2b
    Jag mår bara fint tack!! Förutom att det är ortoligt mycket att plugga.
    Vill bara ägna mig år bröllopet ju.
    Lycka till hos tandläkaren idag!!

Bouncing Bunny och esposa
    Vad duktiga Ni har varit med att skriva och sätta in bilder på Era hemsidor. Nu får vi nog verkligen göra ett ryck med våran.
    Och vad kul att så många redan har svarat på inbjudningarna.

En dum fråga kanske, men vad är livslinje?

• mrztigger

hallå... jag är lite borttappad. har kommit i det klassiska "orkar inte nått som har med bröllop att göra" stadiet.

men lite är jag här.. *ler*

vi har inte gjort nått! skickat in hindersprövningen, det är allt. skall komma igång snart tänkte jag. lovar och svär *ler* skall ta massa kort och uppgradera lite och visa kort på klöänningarna, som jag börjat sytt samt korten *ler*

• Fru Bouncing bunny

Esposa

TACK! Vi slet häcken av oss (!) så vi är så stolta! I'm sure you all know...

Vad roligt att nästan alla kunde komma, grattis! Vi har tyvärr fått ca 11 återbud än så länge, men inga absoluta nyckelpersoner.

Vad ska du ha i ert festprogram? Bordsplacering ska med i vår (har inte ens börjat fundera!) men sen vet jag inte så mycket mer... någon sång.. ideer?

• Fru Bouncing bunny

maka2be

TACK! Vad roligt att ni gillar den, det värmer... bilden är från Marks 30års fest (och mitt 29 års, vi delar födelsedag!!!) förra året. Vi hade maskerad med Motown-tema (tänk M. Jackson)

• Fru Bouncing bunny

Satt på ett password på vår hemsida, så bara gästerna och ni "utvalda" kan kika på den Swedishwedding

• Fru Bouncing bunny

esposa
    Vilken hima fin sida ni(du - I know the feeling!) har gjort! Jisses vad mycke och vad bra text som var utlagd! Well done! kikade lite på klänninen också, den såg ju inte alls ut som en kombination av de 3, inte ett dugg! Har du fått den nya klänningen ännu...? håller tummarna den blir som du vill ha den!

• Jessica+Karl=sant!!!

Hej på er alla! Här kommer en till som gifter sig den 28 juli! jessicaochkarl.weddingannouncer.com är vår sida som nästan är klar. Får onekligen lite dåligt samvete då jag läser att de flesta verkar ha fått iväg inbjudningarna nu..vi väntar på dem från tryckeriet, hoppas de kommer iväg till gästerna under denna vecka!!

• Fru Bouncing bunny

mizztigger och julibrud-07

shit happens. Jag har också haft svackor och jag är säker på att de flesta har det också... hallå, vi kan ju inte bara gå och tänka, planera, fixa, ordna och grejja med bröllopet ett helt år i förväg! (eller... ) När jag är less låter jag det bero, sen när suget kommer så kör jag igen.

Jag börjar nu dock bli lite stressad över saker och ting (motför tidigare då jag mest varit lugn...). Vi har iaf bestämt fotograf nu, dyr som skam (jag säger det igen, skam!) men jag tror de är toppenbra! Tog många samtal och diskussioner att få igenom det med fästmannen vill jag lova, han ville en kompis skulle ta kort istället och att motivera 16000:- mot det visade sig vara en utmaning...

Sen har nu fästmannen helt plötsligt kommit på att han tror vi bör ha en DJ iaf, trots att vi inte skulle det från början. Lite lätt irriterande, då detta är en av få grejjer jag "överlät" till honom att fixa / bestämma. Han tror att det bara är att ringa första bästa (fast det får förståss jag göra!) och boka. Jag har försökt förklara att man kanske inte kan ha så höga förhoppningar när man gifter sig om 3 månader... I vanliga fall är det jag som är tidsoptimisten, men inte denna gång!!!! Karlar.

Svar på tråden 28/7 2007