mizztigger och julibrud-07
shit happens. Jag har också haft svackor och jag är säker på att de flesta har det också... hallå, vi kan ju inte bara gå och tänka, planera, fixa, ordna och grejja med bröllopet ett helt år i förväg! (eller...
) När jag är less låter jag det bero, sen när suget kommer så kör jag igen.
Jag börjar nu dock bli lite stressad över saker och ting (motför tidigare då jag mest varit lugn...). Vi har iaf bestämt fotograf nu, dyr som skam (jag säger det igen, skam!) men jag tror de är toppenbra! Tog många samtal och diskussioner att få igenom det med fästmannen vill jag lova, han ville en kompis skulle ta kort istället och att motivera 16000:- mot det visade sig vara en utmaning...
Sen har nu fästmannen helt plötsligt kommit på att han tror vi bör ha en DJ iaf, trots att vi inte skulle det från början. Lite lätt irriterande, då detta är en av få grejjer jag "överlät" till honom att fixa / bestämma. Han tror att det bara är att ringa första bästa (fast det får förståss jag göra!) och boka. Jag har försökt förklara att man kanske inte kan ha så höga förhoppningar när man gifter sig om 3 månader... I vanliga fall är det jag som är tidsoptimisten, men inte denna gång!!!! Karlar.