• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Fru Cinderella

Under min och mammas shoppingtur i stockholm förra våren så stötte vi på Peter Jöback två gånger på samma dag.. tyckte jag var lite komiskt.. så litet är ju inte Stockholm ändå ;)

Mamma höll på o flippa varje gång och stog och hoppade som en liten femåring av lycka.. jag höll på att garva ihjäl mig åt henne.. underbart minne

• Nessan

ceowyn - vad är en tremännings-kusin?

• Kajsa.D

Och sen har jag blivit fotograferad tillsammans med Sverker Olofsson
    Har även sett Katarina Sandström på rapport, Kattis Hofflin, Ragnar Dahlberg pratade jag med o han sa att jag såg trevlig ut Jag sa inte tack det samma
    Såg även Jovan Radomir och Bolibompadraken!
    Allt detta på A6 i Jönköping

• ceowyn

Nessan

Ett eget påfund.
    Min tremänning är kusin med honom.
    Inte riktigt "släktmässigt", men lite kul....

• ollesmamma

eric gadd hade hytten bredvid mig på nattåget till Åre. Han sa att jag hade fina tofflor (tigerfötter med klor)

• littlepixiegrl

Stod bakom Rickard Wolff på tunnelbanan för läääääänge sen. Blev också uppdragen på scen av Cool James and the Black Teacher eller vad de nu hette den där gruppen :)
    Just det, Thomas Öberg från Bob Hund har gått i skolan med mina äldsta bröder. Min ena bror turnerar med Timbuktu (precis just nu), som jag har träffat massor av gånger.
    Närjag hälsade på en kompis på Irland för ca: 7-8 år sedan, så var det en lite extra "obnoxious" kille som red på ridskolan min kompis jobbade/slavade på. Några år senare får han en roll i nån engelsk såpa och blir jättestor där! Lille George!

• Fru någongång.

Jag jobbade på hotell efter gymnsiet och där var öven tomas dileva. han verkar vara frekvent i denna tråden. Han hade iaf hängt ut sin klänning på vädring och så blåste den iväg. jag fick gå och hämta den.

Samma hotel, skulle städa en politikers rum och rummet var tomt men helt plötsligt kom han tillbaka och skulle duscha, men han sa att jag kunde städa vidare. Men jag gick och kom tillbaka senare.

charlotte perelli bodde där med sin syster och man. hade hund på rummet fast dom inte fick det. otroligt töntiga männsikor. iaf då var dom riktga divor. dagen efter så skrev systern autografer åt charlotte.

mkt händer på hotell..

• Hobby

En kompis till oss dejtade Oscar, basisten i Hammerfall förut...

• Coornet

Kommer på fler hela tiden:

Ragnar Dahlberg driver ju cafe här i stan (i Gamla Linköping) så jag har fått mitt kaffe serverat av honom. (Han jobbar själv där rätt ofta).

• mooogn

Coornet: Det finns en fråga lite längre bak i tråden till dig

*nyfiken*

Svar på tråden Jag mötte Lassie!