• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Berner

Knuffade mitt ex mot prinsessan Christina så han ofrivilligt tog henne på brösten.
    Det var mycket folk i "Kungliga tennishallen" och hon hann nog aldrig fatta vad som hände. Exet trodde jag fått fnatt!

• Engäst

Okej jag fortsätter denna såpa!

En bekant till mig hade 6 med en av medlemmarna i Europe och det ångrade hon bittert....hon åkte nämligen på clamydia...

• RayofSunshine73

Fru någongång

Kan vara den medlem som mest förekommit på löpsedlarna (enligt mina ovetenskapliga observationer).

• SagaTova

Åh få se då. Ska väl kunna dra till med några i alla fall.

Jag har stått i kön bakom Tomas Bolme på systembolaget.

Sprungit ihop med Danny Devito engång.

Kramat Lars Winnerbäck (samma år som han släppte sin första skiva på Elvira records)

Hans fru har förövrigt frågat om mina döttrar var tvillingar, då min vännina skötte om dem i sommar och åkte till en park. (jag han inte dit, fan)

Hälsat på Jokmokks Jokke (status) *S*

Nästan bett Dregen dra åt h-vt ( har en vän som är rätt lik honnom, och råkade nästan ta fel då jag var värdinna på en festival)

I helgen dansade jag på samma dansgolv som Tomas Bodström, Mona Sahlin, Pär Nuder, mfl.

Om jag funderade skulle jag kanske komma på nått mer.

• SagaTova

Jo våra döttrar har dansat med drottningen.

• Ellte

Snart Fru Seefeldt: Viiiilken av killarna i Depeche? *GRYMT avundsjuk*

• ninjan

när jag gick i lågstadiet hade en klasskompis åkt med finlandsbåten. Där hade hon sett arvingarna-Tommy. Han hade sagt nåt i stil med " åh, Lapin Kulta "... Det var vi otroligt faschinerade vid i den åldern :)

• klurifax

kom just på att Mikael Wiehe har skrivit i min studentmössa!

• brud 11/11

jag har varit på cafe opera samtidigt som Will smith o blev sedan med dragen av honom till hans hotell på efter fest!

Har dessutom varit på samma flygplan som Brad Pitt.. Han satt 3 rader ifrån mig!

Svar på tråden Jag mötte Lassie!