• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Bens wife

Vad är "Lassiehistorier" ????
    *dum*

• Bens wife

Kanske att jag varit i Mats Sundins sovrum och fått en autograf när han låg i sin säng... (?) *försöker*

• Engäst

I en tidning fanns dessa historier förr då folk skickade in just dessa "dåliga" historier om hur de träffat en kändis via någons kompis mosters mans bror....osv...

Är du med?

• Engäst

Där slog du huvudet på spiken!!!!!

• Bens wife

hahahaha Då fattar jag!
    *stolt*

• Tizzeltazz

jag mötte lassie = jag mötte en kändis :)

...jag och syrran var på semlejakt i stockholm och när vi gick förbi en park så kommenterade vi en kille med sin son som uppenbarligen "trodde han var di leva" i sin vita kaftanliknande rock med vida ärmar...och det var han ju också... :)

• Bens wife

Har faktiskt kramat Jerry Williams oxå, när vi gjorde en intervju till ett skolarbete i mellanstadiet...
    Jag var ju bra på det här!!

• Bens wife

Tizzeltazz: haha di leva, den var bra!

• Engäst

Joho...där ser du!!! Man lär sig ngt nytt varje dag!!!

• Engäst

En dag i vintras stötte vi ihop med Carola i Gamla stan (är ett fan sedan -83). Då vi mellanlandade från Bangkok till Amsterdam i januari klev en liten människa ombord på vårat plan....Japp....Carola....Satt och läste det hon skrev över hennes xael, detta kunde jag sedan läsa på hennes hemsida

Svar på tråden Jag mötte Lassie!