• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Coornet

Åh bara kommer på fler och fler.

När jag gick på mellanstadiet hade jag simning istället för vanlig gymnasik. Vid ett sånt tillfälle träffade jag Thomas Brolin. Han var där och fick hjälp med sitt knä.. Vi i Linköping är visst väldigt duktiga på sånt..

• Coornet

Peter Harryson handlade av mig en gång när jag jobbade i kassan i en mataffär under gymnasiet. Han var här och medverkade i någon teater.

• Engäst

HAr som jag skrivit tidigare, stött ihop med Carola på olika ställen. Detta var en gång då jag lyckats komma in på en företagsspelning hon hade. Jag stannade en stund efteråt, Carola komme fram och frågar hur jag mår...Bra...säger jag, för att i nästa sekund fråga henne var hon köpt sin ögonskugga.....Men den var fin! Hon är dessutom väldigt trevlig! En annan gång frågade hon mig och kören och hon haronerade under konserten....

• Engäst

Haronerade...??!!! MEn gud...det lät dom de pysslade med något helt annat!!!!HARMONERADE!!!!Inget annat....

• MrsD2B

kom på lite mer:

** Jag har bott granne med basisten i Kent - Martin Sköld. Han hade mycket fester och blev tydligen till sist vräkt. Sista natten i lägenheten var det "öppen dörr" och hela E-tuna kom förbi kändes det som... *hmmm*

** Appropå Kent: En kompis till mig var tillsammans med en kille som jobbade hos keramikern Rolf Berg (ni vet han som gör massa tomtar). Rolf är farbror/morbror till Jocke Berg, sångaren i Kent.

** Jag har åkt taxi tillsammans med Tommy Wahlgren, ni vet han från Svenska Spel... Vi var på väg till ett jobb.

** Jag har suttit i samma tågkupé som Yvonne Ryding.

• MrsD2B

Just ja, glömde en:

Sommaren 1996 dansade jag "tryckare" med Johan Petersson (känd bl a från Dr Mugg: tv4.se/tv4/tvguide/imgloader.aspx&w=390 längst till höger i bild). Han spelade en liten teater i Fantomenland, Parken Zoo, den sommaren så vi sågs ett par gånger på det utestället den sommaren. Han såg bra mkt bättre ut då...

• lotta49

Roger Pontare stod före mig i kön till grillen för några år sedan. Han beställde en bamse med mos och hade någon laxskinnrock på sig!

• lotta49

någon??? EN sån där laxskinnsrock menar jag

• Kat77

Jag såg Brad Pitt och Samuel L Jackson på en invigning av en restaurang i New York...

Svar på tråden Jag mötte Lassie!